Megan Markl lansirala je luksuzni lajfstajl brend "American Riviera Orchard" na Instagramu. Na svom novom projektu, koji podrazumeva "sve stvari koje su joj bliske srcu", vojvotkinja od Saseksa radi duže od godinu dana, ali izabrala je specifičan i, čini se, nimalo slučajan trenutak kada će ga plasirati u javnost.
Naime, palata je već danima na udaru javnosti zbog afere „Kejtgejt“, odnosno afere u vezi nestanka iz javnosti Kejt Midlton. Pod lupom je i loš odnos pričeva Harija i Vilijama koji traje već godinama unazad. I upravo u danu kada su Hari i Vilijam nastupili na dodeli nagrada „Diana Legacy Award“ u Muzeju nauke u Londonu, Megan je objavila svoj novi projekat na Instagramu.
Snimak koji je objavljen na Instagramu i koji je poslužio kao najava projekta, objavljen je tek nekoliko sati pre nego što su se prinčevi obratili na dodeli nagrade koja nosi ime prema njihovoj pokojnoj majci. Istina, Hari i Vilijam se nisu sreli oči u oči. Hari, koji živi u Kaliforniji, dobitnicima se obratio putem video snimka, i to nakon što je Vilijam napustio ceremoniju. Nespremnost braće da budu makar i virtuelno budu na istom događaju otkriva dubinu njihove svađe, smatraju analitičari.
Tim pre, mnogi u Britaniji smatraju da je tajming koji je Megan izabrala specifičan, čak i pažljivo planiran.
„Prema mom mišljenju, Saseksi ništa ne rade slučajno, a tajming je često ključan. Godinama su u jednom smislu bili predvidljivi, a to je da su po pitanju tajminga nepogrešivi. Oni ništa ne rade slučajno“, rekao je za Ričard Ficvilijam, komentator kraljevske porodice za Dejli mejl.
Dodaje da Megan i Hari sada plasiraju da bi skrenuli pažnju na sebe.
Na snimku koji je objavljen vidi se Megan koja kuva i vide se ženske ruke kako slažu roze i belo cveće. Na Instagram nalogu brenda onemogućeni su komentari, a profil vodi ka novom sajtu istog imena gde ljudi mogu da unesu svoju imejl adresu. Kako navode britanski mediji, brend će se fokusirati na proizvode za dom, baštu, hranu i opšte životne namirnice.
Novi projekat supruge princa Harija poklopio se i sa lansiranjem nove kuvarske emisije na Netfliksu u kojoj će Megan praviti i prodavati sopstvene proizvode. To podrazumeva i pribor za jelo, noževe, viljuške kašike, kuvare i elektronske kuvare, kafu, džemove i putere. Prodaja će se proširiti i u prodavnice u kojima će se prodavati posuđe, šolje, džemovi, stolnjaci i kuvari.
Ova Meganina emisija je nastavak njenog lajfstajl bloga „Tig“, koji je lansirala 2014. godine, nazvavši ga po svom omiljenom crnom vinu „Tignanello“. Dok je postojao, blog je bio ispunjen uvidima u život bivše glumice, uključujući njen odnos sa otuđenim ocem i najboljom prijateljicom Džesikom Malruni. Svojim odanim obožavaocima, Megan je otvorila dušu o borbama koje je imala u srednjoj školi. „Tig“ je ugasila nakon što je upoznala princa Harija.
Takođe, nova Meganina emisija dolazi u trenutku kada kruže glasine da Hari i Megan rade na „gomili“ novih Netfliks projekata, uključujući film i još dva nepoznata druga projekta.
Vojvoda i vojvotkinja od Saseksa potpisali su petogodišnji ugovor sa kalifornijskim striming gigantom 2020. vredan 100 miliona dolara. Međutim, postojalo je pitanje oko toga da li će ugovor biti obnovljen, posebno nakon što je njihov ugovor sa Spotifaj vredan 15 miliona funti okončan početkom juna prošle godine. Sada je Netfliksov glavni direktor Bela Bajaria otkrila da Hari i Megan „zapravo imaju gomilu projekata“.
Prema Tajmsu Bajaria je rekla da su Saseksi na „nekoliko stvari radili bez scenarija“ i da se za te projekte smatra da su dokumentarni filmovi, ali je sve u „veoma ranoj fazi razvoja“.
Takođe, Saseksi su ponovno pokrenuli i njihovu veb stranicu – „Suseks.com“. Minimalistička veb stranica ima linkove do „Archewell Foundation“ i „Archewell Productions“, kao i kontroverznu veb stranicu „susseksroyal.com“ koja je pokrenuta 2020. godine kada su se povukli kao članovi kraljevske porodice i preselili u SAD.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare