Oglas
Kompanija Meta pokrenula je danas novu aplikaciju Treds, koja bi prema analitičarima uskoro mogla da bude glavni konkurent platformi Tviter.
„Bilo to planirano ili ne, Meta je objavila aplikaciju Treds u savršenom trenutku, kada ima šansu da se uspešno bori sa Tviterom“, rekao je profesor marketinga na Univerzitetu Čepmen, Niklas Mir.
On smatra da će Treds profitirati od ogromne baze korisnika platforme Instagram sa kojom je povezan, prenosi Rojters.
Instagram ima oko dve milijarde aktivnih korisnika mesečno, a Tviter oko 229 miliona.
„Ako korisnici prihvate Treds, oglašivači će ići za njima“, tvrdi Mir.
Šefica odeljenja za investicije kompanije Interaktiv investor Viktorija Skolar, smatra da bi aplikacija Treds mogla da utiče na rast vrednosti akcija Mete, a ogroman broj početnih prijava korisnika sugeriše da će ona biti uspešna.
Na Treds se za prvih sedam sati nakon pokretanja aplikacije prijavilo 10 miliona korisnika, a među njima i slavne ličnosti kao što su Kim Kardašijan i Gordon Remzi.
PROČITAJTE JOŠ:
Metina nova aplikacija je sada dostupna u više od 100 zemalja sveta, ali za sada ne i u zemljama Evropske unije.
Treds nema haštegove i funkcije pretraživanja ključnih reči, što znači da korisnici ne mogu da prate događaje u realnom vremenu kao na Tviteru, a nedostaje mu i funkcija direktne razmene poruka i desktop verzija.
Uprkos ovim nedostacima, analitičari uglavnom smatraju da ova aplikacija ima veliku perspektivu.
„Aplikacija za javnu koverzaciju sa više od milijardu korisnika je potrebna. Tviter je imao priliku da to uradi, ali nije uspeo. Nadamo se da mi hoćemo“, saopštio je šef Mete Mark Zakerberg na novoj platformi Treds.
BONUS VIDEO: Ilon Mask kupuje Tviter kraj cenzure ili početak slobode govora mržnje?