Foto: Shutterstock

Za nacionalnu reklamnu kampanju italijanskog regiona Trentino-Alto Adiđe, za turističku sezonu po izlasku Italije iz blokade usled korona virusa, upotrebljene su fotografije Srbije, preneli su italijanski mediji.

Dve od osam fotografija za turističku kampanju Trentina nastale su u Srbiji, a na jednoj od njih je Oblačinsko jezero, koje je, kako navodi portal trentotoday.it, „u srcu Balkana“.

Pored razočaranja mnogih u Trentinu zbog nesmotrenosti, ta greška izazvala je burne reakcije i zbog toga što fotografije nisu ekskluzivne već su preuzete sa onlajn servisa i mogu biti upotrebljene i u drugim kampanjama.

„Novi početak Trentina sa slikama Srbije“, naslov je teksta portala ildolomiti.it koji ukazuje na grešku u kampanji kojom je jezero Kaldonaco predstavljeno fotografijom Oblačinskog jezera.

Lokalni mediji ističu da, uprkos gafu sa dve slike iz Srbije, ostalih šest upotrebljenih u reklamnoj kampanji jeste nastalo u Trentinu.