Odbornička grupa Kreni-Promeni neće prisustvovati sednici Skupštine Beograda o budžetu, za čiji predlog kažu da nije okrenut rešavanju ključnih problema Beograđana.
Odbornici Skupštine Beograda raspravljaće danas o budžetu Grada za 2024. i o drugim predlozima gradske vlasti, formirane nakon junskih izbora. Odbornici će se izjašnjavati i o rebalansu programa poslovanja Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd.
Lider Kreni-Promeni Savo Manojlović izjavio je da budžet i dalje nije transparentan. „Nemamo mogućnost njegove digitalne provere pre nego što se stavi na glasanje. Istakli bismo da ovo nije razvojni budžet iz svega ovoga što se vidi. Naglašavam, s obzirom na to da nije transparentan, moguće je da su neke stavke za razvoj stavljane i kroz druge stavke, što otvara prostor i za korupciju“, naveo je.
Kako je ocenio, iz predloga budžeta je vidljivo da u Beogradu i dalje nije osnovno pitanje razvoj, niti rešavanje problema saobraćaja i saobraćajnog kolapsa, a kako kaže, nema ni stavki za rešavanje problema kanalizacione mreže. „Naglašavamo da više od 40 posto Beograda nema kanalizaciju“, naveo je Manojlović.
Oni su održali konferenciju u Bulevaru patrijarha Pavla, jer je tu i dalje saobraćajni kolaps. „Leto je, grad je maltene prazan, a mi i dalje ovde imamo potpuni saobraćajni kolaps. Reč je o bulevaru koji nije završen pet godina i kako izgleda, po svemu sudeći neće biti završen još tri godine. Neverovatno da se osam godina gradi. Zaključak da se trenutno nemamo mogućnost da se grad razvija kako bi trebalo i naglašavamo da je više obećanja vezanih za završetak ovih radova probijeno“, naveo je.
Aleksandar Jovanović, odbornik ispred pokreta Kreni-Promeni u Skupštini Beograda, naveo je da se vidi da ni majstora ni firmi koji bi trebalo da izvode radove nema ni traga ni glasa. To je već duži vremenski period najzagušenija saobraćajnica u Beogradu, dodao je. Od 2018. godine do sada je samo odrađena srednja etapa i ona nije završena u potpunosti, nisu postavljene šine, neravan je asfalt, pogotovo na mestima gde su postavljeni kanalizacioni otvori, rasveta nije postavljena, dodao je.
Kako je rekao, kretanje pešaka i biciklista nije preporučljivo na toj deonici.
Govoreći o obližnjoj raskrsnici, kaže da je bolje rešenje bio kružni tok nalik onom na Topčiderskoj zvezdi, ali su se vlasti odlučile za klasičnu gde su postavili, kako kaže, 28 uređaja za svetlosnu signalizaciju. „Zašto? Zato što na taj način, preko firmi koje održavaju semafore, izvlače novac iz budžeta Grada“, dodao je.
BONUS VIDEO:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare