Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić objavio je na društvenoj mreži Iks (X) da je objavio u Velikoj Britaniji udžbenik o političkim kampanjama na društvenim mrežama.
„Zajedno sa profesorima Univerziteta u Mariboru Mihom Maričem i Goranom Arsenijevićem objavio sam u Velikoj Britaniji udžbenik o političkim kampanjama na društvenim mrežama koji ima svoje srpsko i slovenačko izdanje“, napisao je Vesić.
On je naveo da je udžbenik izdala britanska kuća Pirson (Pearson), a zasnovan na primerima sa njegovih društvenih mreža tokom političkih kampanja“, piše N1.
„Kao što sam bio među prvim političarima u ovom delu Evrope koji su se okrenuli društvenim mrežama, a među prvima sam otvorio svoj Tik-tok nalog, pre četiri godine, logičan sled bila je knjiga, koja je tokom samog nastajanja zapravo postala udžbenik. Sadrži mnogo primera iz onoga što ja radim. Vremena se menjaju i danas ljudi najviše vremena provode na društvenim mrežama, pa ako želite da se bavite javnim poslom morate da komunicirate sa ljudima i da plasirate vaše političke poruke tamo gde se oni nalaze. Zato je danas nemogućete da se uspešno bavite javnom poslom ili da vodite kampanje bez rada na društvenim mrežama. Iskustvo i znanje koje sam stekao odlučio sam da podelim sa drugima jer privilegija je preneti znanje“, naglasio je Vesić.
On kaže i da „ko je išao u školu i na fakultet i nije bežao sa časova i predavanja, može da napiše svoj udžbenik“.
„Ko u školu nije išao ili je kupio diplomu, ne može ništa da napiše. To je tako jer prošlost ne može da se kupi…“, ocenjuje Vesić.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare