Nenad Milanović i Aleksandar Šapić Foto: Beoinfo

Optužni predlog koji je Više javno tužilaštvo podnelo Višem sudu protiv Nenada Milanovića, šefa kabineta Aleksandra Šapića, jasan je pokazatelj da postoji dovoljan broj dokaza da se Milanović procesuira, a između ostalog i da je snimak kako Milanović nudi mito predstavnicima kompanije Kentkart - autentičan.

Podsećamo, Nenad Milanović je u svojstvu šefa kabineta gradonačelnika Aleksandar Šapića, tokom pregovora s kompanijom Kentkart, ponudio da će im, kad pristanu na zaključenje Sporazuma o raskidu ugovora o javno-privatnom partnerstvu, obezbediti zaključenje novog ugovora s “JKP Naplata prevozne usluge Beograd” čiji je osnivač Grad Beograd.

Poslušajte kako šef Šapićevog kabineta nudi „nameštanje“ tendera Kentkartu:

Postavlja se pitanje da li će Šapić ispuniti svoje obećanje i podneti ostavku pošto je utvrđena autentičnost snimka, kako je najavio u aprilu 2023.

Da ovo nije jedina muka za Aleksandra Šapića pokazuje i nedavno suspendovanje postupka u tužbi Kentkarta protiv Republike Srbije pokrenut pred Arbitražom u Vašingtonu.

Šapić je tvrdio da će Srbija pobediti u ovom postupku, a sad se čini da se s Kentkartom pokušava poravnanje kako bi Grad Beograd izbegao drakonske kazne koje su predviđene jednostranim raskidom ugovora koji je inicirao.

PROČITAJTE JOŠ:

U međuvremenu, Šapić je sprovodio svoje populističke mere koje su razorile javne finansije grada. Osnovao je novo preduzeće za naplatu prevoza, smanjio cene karata i već rovit sistem javnog prevoza doveo do potpunog kolapsa.

Nezgoda u kojoj je otpao točak s autobusa 78 i ubio slučajnu prolaznicu na Autokomandi, izgoreli autobusi na Brankovom mostu, Zemunu, Rušnju… Izrađena je preskupa aplikacija za mobilne telefone koja ne radi, odlazak domaćih vozača, a dolazak vozača iz zemalja južne i srednje Azije, samo su neki od rezultata Šapićevog „upravljanja“ javnim prevozom u prestonici.

Šapićeva neuspešna reforma javnog prevoza dovela je do toga da je prihod od naplate karata smanjen za 12 miliona evra, da su za 23,8 miliona evra povećane subvencije GSP-u i privatnim firmama, a na sve to platio je aplikacije za naplatu karata više od 28 miliona evra.

Ne čudi stoga što radnici GSP štrajkuju i što je ovo preduzeće gubitaš na ivici opstanka.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare