Čačank Marija Milićević za dlaku je izbegla sudar sa vozilom koji nije poštovao znak STOP i velikom brzinom projurio ispred nje. Rešila je da se javno obrati nakon saznanja da je među mladima opet aktuelan "ruski rulet" sa automobilima.
„Molim sugrađane da pripaze u saobraćaju, pogotovu na raskrsnicama sa prvenstvom prolaza. Klinci su počeli da igraju „ruski rulet“ proletanja na znak STOP pri punoj brzini. Nisam ni znala šta mi se desilo, dok mi jedna devojka nije objasnila o novom trendu kod mladih“, navela je ona.
Naime, u sredu, negde oko 18h:30h sam išla ulicom sa pravom prvenstva (četvorka), brzinom oko 40km/h, dodala je ona.
„Iz Obilićeve je auto pri nenormalnoj brzini proleteo i presekao me u sred raskrsnice i otišao pravo ka slepom delu. Da sam išla mikron brže, verovatno bi me udario i pri onoj brzini oborio na krov. Bog sveti zna šta bi bilo. Toliko je brzo proleteo da nisam ni znala šta me snašlo. Aj što nije stao, on čak nije ni usporio. U svom onom šoku sam zapamtila da je beli auto u pitanju i mlađi dečko je vozio, ništa više od toga“, navela je ona. Krenula sam za njim koji se iz slepog dela okrenuo i krenuo nazad četvorkom u Kneza Milosa ka gradu, ali nisam uspela da mu vidim tablice, jer bih ga sigurno prijavila, istakla je Marija Milićević.
Ovom prilikom ako čita baš on, ili neko u grupi da se „igra“ ovako, poručila je da se uzmu u pamet.
„Ko god da je iza volana, a malopre umalo niste pokupili nečiju majku, ženu, kćerku, pri onoj brzini, verujem bih na mestu ostala mrtva! A, nadam se da će neko od pripadnika MUP-a ovo pročitati, a ja ću ih svakako sutra zvati i obavestiti o ovome. Srećno nam svima, čuvajte glave i neka nam je Bog upomoć“, napisala je Marija Milićević.
Kako kažu u sudu za Novu nasilnička vožnja je najteži saobraćajni prekršaj. Trebalo bi oštrije da se kažnjava i da bude propisano kao krivično delo.
Prema podacima MUP-a došlo je do porasta krivičnih dela protiv bezbednosti saobraćaja, a posebno onih prouzrokovanih nasilničkom vožnjom. Ministarstvo unutrašnjih poslova apeluje na sve učesnike u saobraćaju da budu dodatno oprezni, da brzinu kretanja vozila prilagode predstojećim vremenskim uslovima, da drže veće odstojanje i da ne ugrožavaju sebe i druge učesnike u saobraćaju prebrzom vožnjom i nepropisnim preticanjem.