Nišlija Miroslav J. (44) optužen da je 23. juna 2022. godine izazvao saobraćajnu nesreću u kojoj je poginuo Zoran C. (59), takođe iz ovog grada, preminuo je pa je krivični postupak protiv njega obustavljen.
Kako se navodi u rešenju o obustavi krivičnog postupka koje nam je dostavio aleksinački osnovni sud, „obustavlja se krivični postupak protiv optuženog zbog krivičnog dela teško delo protiv opšte sigurnosti iz člana 288 st 4 u vezi člana 278 stav 5 u vezi stava 1 Krivičnog zakonika usled smrti optuženog. Troškovi krivičnog postupka padaju na teret budžetskih sredstava suda“.
Kako je dalje navedeno, Osnovno javno tužilaštvo u Aleksincu podnelo je tom sudu optužni predlog protiv Mirosalva J. zbog krivičnog dela teško delo protiv opšte sigurnosti.
„Uvidom u izvod Pravosudnog informacionog sistema (PIS RS) te u belešku o prikazu podataka Matične knjige umrlih, sud je utvrdio da je optuženi preminuo 15.12.2023. godine. Zakonikom o krivičnom postupku propisano je da ako se u toku krivičnog postupka utvrdi da je optuženi umro, organ postupka će ga obustaviti rešenjem“, navedeno je u sudskoj odluci koja nam je dostavljena.
Osnovno javno tužilaštvo u Aleksincu podiglo je 22. novembra 2022. godine optužni predlog protiv profesionalnog vozača Miroslava J. zbog teškog dela protiv opšte sigurnosti i predložilo da mu se izrekne kazna zatvora od dve godine jer je tokom izvođenja radova na autoputu kamionom usmrtio inženjera Zorana C . (59).
Do nesreće koja je Zorana koštala života, došlo je 23. juna 2022. godine oko 13 sati na deonici autoputa Niš – Beograd u visini Aleksinačkih Rudnika.
„Optuženi se tereti da je na delu kolovoza koji je zatvoren za saobraćaj zbog izvođenja radova na sanaciji puta, u uračunljivom stanju opšteopasnim sredstvom i opšteopasnom radnjom izazvao opasnost po život i telo ljudi. Upravljajući teretnim vozilom „scania“ koje je učestvovalo u izvođenju radova na sanaciji kolovoza, vozač se nije uverio da se može kretati nazad bez dovođenja u opasnost života i tela drugih ljudi koji su se nalazili na gradilištu. S obzirom na to da je bio svestan da štetne posledice mogu nastupiti ali je olako držao da do njih neće doći, nastavio je kretanje unazad te je došlo do kontakta između zadnje strane tela oštećenog i priključnog dela teretnog vozila“, navedeno je između ostalog u optužnom aktu u koji smo imali uvid.
Kako dalje navodi tužilaštvo, nakon kontakta zadnjeg dela kamiona sa desnom stranom tela oštećenog, on je pao ispod teretnog vozila a kamion ga je pregazio usled čega je zadobio teške povrede glave, prelome leve nadlaktice, rebara, vratnog i slabinskog pršljena te brojne razderno nagnječne rane što je rezultiralo smrtnim ishodom.
Nakon nesreće vozač kamiona je pobegao sa gradilišta ali se ubrzo sam predao policiji.Na saslušanju pred tužilaštvom branio se ćutanjem.
Poginuli inženjer bio je jedan od najboljih stručnjaka u oblasti putogradnje a u vreme nesreće radio je za jednu firmu koja je bila podizvođač na rekonstrukciji autoputa.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare