Foto:Shutterstock

U Srbiji su aktivne nove forme “Phishing” kampanje u kojima prevaranti od građana, lažno se predstavljajući kao poznate kompanije (“Netflix”, “Microsoft”…) putem SMS-a ili e-maila, traže unos ličnih podataka u cilju navodne ponovne uplate ili ažuriranja naloga, saopšteno je iz MUP Srbije.

PROČITAJTE JOŠ...

Obično vode na lažne veb stranice čiji cilj je krađa vaših pristupnih podataka ili podataka sa platnih kartica u cilju dalje zloupotrebe, navode.

„Služba za borbu protiv visokotehnološkog kriminala je već imala ovakve prijave i postupa u cilju identifikacije izvršilaca. Uvek dobro proverite veb adresu koja vam traži unos ličnih podataka. Renomirane kompanije vam nikada neće tražiti unos ličnih podataka (naročito podataka sa platne kartice) putem SMS-a“, navode na Instagram stranici MUP Srbije i dodaju:

„Služba za borbu protiv visokotehnološkog kriminala je već na terenu – budite i vi deo borbe!“.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare