Međunarodni festival Cannes Lions objavio je danas da je FCB mreža osvojila svečanu titulu Mreže godine, prvu za mrežu u svojoj 148-godišnjoj istoriji!
Nakon što je proslavila uspešnu nedelju koja joj je donela nagradu Healthcare Network of the Year za FCB Health Network, Healthcare Agency of the Year za AREA 23 (FCB healthcare mrežu), dva „titanijumska lava“ (Titanium Lions) i pet Grand Prix-eva, prestižna nagrada za Mrežu godine predstavljala je krunu ovih postignuća FCB mreže. Ukupno, FCB je osvojio neverovatnih 80 lavova,- dva Titaniuma, pet Grand Prix nagrada, 15 zlatnih, 26 srebrnih i 32 bronzanih – što nije nimalo lak podvig, posebno u ova neizvesna, izazovna vremena.
„Istorijski nastup FCB-a ove godine može se pripisati kreativnim liderima koji čine našu globalnu mrežu“, rekao je FCB Worldwide Chief Executive Officer Karter Marej. Jedan od glavnih prioriteta Mareja od kada je postao izvršni direktor je stvaranje okruženja u kojem talentovani pojedinci mogu napredovati i rasti. To je takođe i deo kreativne vizije Global Chief Creative Officer-a mreže Suzan Kredl.
„Ovo neverovato priznanje je ogromna afirmacija FCB Never Finished duha i 456 skale “, rekla je Suzan Kredl. „I što je najvažnije, velikodušnost Global Creative Council-a (GCC), koji svake dve godine okuplja naše glavne kreativne lidere kako bi analizirali i proširili najsjajniji rad širom globalne mreže“ Kredl je, zajedno sa svetskim kreativnim partnerom Fredom Levronom i GCC-om, ove nedelje predstavila kreativnu transformaciju FCB-a na najvećoj sceni kreativnog marketinga na svetu.
„Boards of Change“ iz FCB Čikaga u ime grada Čikaga i FCB Čikagovog / FCB Njujorkovog „Contract for Change“ u ime AB InBev-a, završnog dana festival osvojili su Titanium glory- prestižnu nagradu koja se dodeljuje za game-changing rad koji postavlja nove osnove. „Boards of Change“osvojili su zapanjujućih 14 lavova, uključujući Grand Prix. „Contract for Change“ osvojio je 9 značajnih pobeda tokom festivala, uključujući još jedan Grand Prix.
Još neka važna postignuća za mrežu ove godine uključuju i treće mesto za FCB Čikago u nadmetanju za Agenciju godine koji je osvojio ukupno 24 nagrade, kao i postignuća FCB Njujorka koji je nedelju završio sa 18 pobeda, FCB Kanade sa 7, FCB Inferno sa 6, FCB Interface sa 7 i AREA 23 sa 11 lavova, uključujući dva Grand Prix-a.
Ovaj neverovatan nastup u Kanu nadovezuje se na već impresivnu godinu za mrežu FCB, imajući u vidu proglašenje za Adweek globalnu agenciju godine, koja je prepoznala kontinuirani rast, inovacije i nepokolebljivi fokus mreže na svoje ljude, klijente i kreativan rad koji stvaraju zajedno.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: