"Obavešteni smo od strane nadležnog organa da je krajnji kupac V. A. na koga glase računi za isporučenu električnu energiju - preminuo". Ovako započinje pismo - obaveštenje koje je od elektrodistribucije stiglo na jednu zrenjaninsku adresu, sa uputstvom kako sadašnji korisnik električne energije da EPS-u prijavi promenu vlasništva. Jedini "problem" je što je V. A. živ i što je pismo primila njegova baka od 89 godina, što ju je, kako ovaj Zrenjaninac kaže, veoma uznemirilo.
U Elektroprivredi Srbije za portal N1 kažu da se ovakva obaveštenja šalju kada EPS ima saznanja nadležnih organa da je obustavljen izvršni postupak zbog smrti dužnika. Ako je, kako kažu, „eventualno došlo do greške u komunikaciji“, kupci treba da ulože reklamaciju – mejlom ili telefonom na adresu i broj koji se nalaze na poleđini svakog računa, ili na šalteru najbliže elektrodistribucije.
V. A. (ime i prezime poznati redakciji N1) kaže da je reč o nesmotrenom i grubom previdu nadležnih službi Elektrodistribucije.
„Na moju kućnu adresu su poslali obaveštenje da sam preminuo i uputstvo o potrebnim daljim radnjama. Pismo je primila moja baka koja ima 89 godina. Kako ja nisam bio kod kuće, jako se potresla i uznemirila neznajući o čemu se radi. U telefonskoj proveri sa službom ED Zrenjanin, rečeno mi je da su oni dobili takvu informaciju od ‘nadležnih službi’ i da se radi o oko 5.000 takvih adresa. Ovu skandaloznu i morbidnu grešku, koja je tako očigledna – uobičajeni broj takvih slučajeva je sigurno mnogo manji – niko od njih nije našao za potrebno da prvo proveri pre uznemiravanja građana slanjem dopisa na kućnu adresu“, kaže V. A.