Jelena Tušup Foto: Printscreen/YouTube/ STARTUP Generator

"Postoje sajtovi koji su 4. ili 5. u Srbiji po broj korisnika, ali su mnogo niže po drugim parametrima, kao što je provedeno vreme na sajtu. Šta to znači? To znači da su oni naterali ljude da kliknu, ali ništa posle toga. A nama na Nova.rs je veoma bitno da smo mi na istim pozicijama po svim tim parametrima - da smo 4. i po broju korisnika, i po provedenom vremenu, i po otvorenim stranama, i da smo mi kumulativno zaista - to. I da nismo 'fejkovali' posetu, nego da ti ljudi postoje, da su zaista toliko vremena proveli na sajtu, da žele tu da provedu vreme i da imaju zašto da provedu vreme na našem sajtu", rekla je direktorka digitalnog razvoja Nova.rs Jelena Tušup gostujući u podcastu "Boost me up" autorke Andree Mladin i projekta "Startup generator", na temu "Zašto su mediji i medijski startapi u Srbiji i dalje važni".

U podcastu koji se bavi startapima i izazovima digitalne transformacije, Andrea i Jelena su razgovarale o izazovima digitalne transformacije na medijskoj sceni u Srbiji i u svetu, o izazovima koje medijima donosi uspon platformi, o tome da li je veštačka inteligencija prilika, pretnja, ili oboje, o dobrim primerima medijskih startapa u Srbiji i svetu, kao i o tome šta su sve danas indikatori uspeha kojima se jedan medij vodi.

„Vrlo je lako proizvesti naslov, i mi to znamo da radimo, kao i ostali njuz portali, na koji ćete biti primorani da kliknete, jer je klikbejt. Mnogo je važnije da ste, nakon što ste kliknuli, vi zaista dobili ono što ste tražili, i da ste nastavili da čitate tekst. Gledamo i koliko ste pročitali teksta, i kad ukrstimo vreme čitanja i dubinu čitanja teksta, mi znamo da li ste vi samo skrolovali taj tekst ili ste ga zaista čitali, ili da li ste zaista pogledali video“, objašnjava Jelena i dodaje da su na portalu veoma ponosni što pored klasičnih biznis indikatora postižu i sve indikatore posete koji su im važni.

Kako lokalni mediji ipak mogu da uspeju na današnjoj medijskoj sceni, šta to hoće Gugl i zašto je u poslednjem apdejtu mnogo sajtova praktično „nestalo“ iz pretrage, kako su platforme preuzele društveni dijalog, ali zašto su mediji i dalje nezamenljivi deo društva, saznajte u podcastu koji ceo možete pogledati na linku ispod:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar