Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Ivan Banković, iz sindikata Centar GSP Beograd, izjavio je da za sada ne postoji nijedan zahtev za povećanjem cena karata, ali je upozorio da to može da se desi u bilo kom momentu, kao i da krajnju odluku o korekciji cena donosi rukovodstvo Grada Beograda i Sekretarijat za javni prevoz. On je istakao da su vozači nezadovoljni svojim platama, i dodao je da ne postoji sistemska obnova voznog parka preduzeća.

Podsetimo, Grad Beograd i privatni prevoznici postigli su dogovor o povećanju cene po pređenom kilometru od 10,34 odsto, a o ovoj izmeni ugovora o prevozu putnika izjasniće se gradska skupština na predstojećoj sednici naredne nedelje.

„Pred odbornicima se ne nalazi odluka o ceni poskupljenju karata, već aneks ugovora kojim će se omogućiti da privatni prevoznici dobijaju 20 dinara više po pređenom kilometru. Za sada ne postoji nijedan zvanični zahtev podnet da dođe do korekcije, odnosno poskupljenja cene karata za sugrađane“, ističe Banković.

Dodaje da je GSP veliko opterećenje za budžet Beograda, i da će neminovno doći do toga da građani plate to poskupljenje, ali ostaje da se vidi kako.

„Svakako ćemo tu korekciju i to poskupljenje na ovaj ili onaj način platiti mi građani. Da li će rukovodstvo Grada Beograda odlučiti da cene karata poskupe ostaje nam da vidimo. Ali, to otvara druga pitanja, jer građani očekuju da vozila dolaze na vreme i da mogu da uđu u njega. Takođe očekuju da se red vožnje poštuje i da vozilo bude čisto. U letnjem periodu da radi klima, u zimskom grejanje. Postavlja se pitanje šta je Grad Beograd uradio da naši sugrađani imaju komforniji i bezbedniji prevoz, pa zato i treba da imaju veću cenu karata“, smatra Banković.

Opširnijte čitajte na N1.

BONUS VIDEO – Javni prevoz u Beogradu – pojedina vozila toliko stara da je nemoguće fabrički ugraditi klimu

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook
Twitter
Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar