United Grupa, vodeći telekomunikacioni i medijski operator u Jugoistočnoj Evropi, saopštila je danas da se pridružila inicijativiNaučno zasnovani ciljevi (SBTi) koja treba da podstakne kompanije da preduzmu mere u vezi sa klimatskim promenama i smanje emisiju ugljen-dioksida.
United Grupa sa sedištem u Holandiji, u okviru koje u Srbiji posluju SBB kompanija i njeni servisi EON i Total TV, a medijski sadržaj emituju televizije i portali Sport Klub, Nova S i N, postala je deo zajednice hiljade drugih vodećih svetskih kompanija koje su se obavezale da će definisati ciljeve i promovisati najbolje prakse u borbi protiv klimatskih promena.
„Pridruživanje inicijativi naučno-zasnovanih ciljeva pokazuje kontinuiranu posvećenost United Grupe da posluje kao društveno-odgovorna kompanija. Ovo je logičan korak na našem putu da imamo aktivniju ulogu u stvaranju održivog razvoja.“, rekla je izvršna direktorka United Grupe Victoriya Boklag.
„ Pridruživanje inicijativi prilika je da pružimo primer i nadogradimo ono što najbolje radimo – inovacije, saradnja i promocija efikasnosti. Na ovaj način ćemo moći da podstaknemo promene na tržištima na kojima Grupa posluje. “, dodala je Boklag.
United Grupa u naredna 24 meseca treba da razvije ciljeve i pošalje ih na ocenu i odobrenje.
„Naučno zasnovani ciljevi” (SBTi) je globalna inicijativa koja pruža podršku kompanijama u definisanju ciljeva smanjenja štetnih gasova na osnovu najnovijih naučnih otkrića i ciljeva definisanim Sporazumom o klimatskim promenama UN potpisanim u Parizu. Naučno zasnovani ciljevi treba da ukažu kompanijama kako i koliko brzo treba da smanje emisiju gasova kako bi sprečili efekte staklene bašte i klimatskih promena.
Inicijativa je globalna saradnja između Projekta za objavljivanje količine emisija ugljenika (CDP), Svetskog instituta za resurse (WRI), Svetskog fonda za prirodu (WWF) i Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija (UN Global Contract).
SBB već sprovodi društveno-odgovorne mere za zaštitu životne sredine
SBB fondacija u Srbiji već šest godina sprovodi projekte koji se bave očuvanjem životne sredine i poziva sve SBB korisnike da plaćaju svoje račune online i prijave
se na E-račun.
Sa željom da Srbija bude čistije mesto za život SBB kompanija je 2015. godine pokrenula čiščenje gradova u Srbiji. Naredne godine pokrenuta je inicijativa “Ne prljaj.
Nemaš izgovor!” i projekat koja ima za cilj promenu svesti građana, smanjenje đubreta i zagađenja. Tokom dvogodišnje kampanje, SBB fondacija uticala je na smanjenje upotrebe plastičnih kesa i podelila oko 40.000 eko cegera. Ekološku predstavu “Ko to tamo prlja”, koja se godinama igra u obdaništima širom zemlje, videlo je više od 30.000 dece, a podeljeno je i oko 40.000 istoimenih knjiga. Donirano je 23 igrališta za decu, organizovani su konkursi “Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOV” i “rEKOnstrukcija”, sa idejom da vrednosti koje deli United Grupa i SBB fondacija budu prenete i na decu, da nauče da čuvaju životnu sredinu, a odrasli da promene svoje životne navike na bolje.
Poslednja u nizu akcija SBB fondacije je sadnja 150 sadnica na Savskom keju u Beogradu.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar