Drama korisnika Telekoma Andreja Lazovića se nastavlja nakon što je želeo da samo prijavi promenu adrese stanovanja. Umesto uobičajene procedure, dočekale su ga brojne komplikacije, sumanute i skupe ponude za produženje ugovora, ali i komentar da ne može da raskine ugovor.
Sve je poćelo kada je Andrej otišao u jednu od MTS poslovnica kako bi prijavio da menja adresu i da samim tim želi da mu paket prenesu u novi stan.
Umesto uobičajene procedure, rečeno mu je da na njegovoj novoj adresi ne može da bude „instalirana optika“, već da sve mora da bude povezano bakarnim žicama.
Osim toga, uslugu koju je do tada Andrej koristio poskupela je za više od 1.000 dinara. Andrej je bio spreman i na to, ali je telekom nastavio da ga maltretira.
„Mi smo pristali na to, a onda nas je juče pozvala službenica koja je rekla kako prilikom prenosa sa optike na bakarne žice mora da dođe do promena a osim toga nam je ponuđeno da ugovor produžimo na 24 meseca ili da paket ostane na adresi na kojoj mi više nismo“, kaže Andrej
Sagovornik Nove pojašnjava da bi taj ugovor bio obavezujući na još dve godine, i a usluga bi koštala oko 6.200 dinara. Dosadašnju uslugu Box4 plaćao je 5.000 dinara.
„Kada sam saslušao sve što je njhova zaposlena imala da kaže, rekao sam da ćemo raskinuti ugovor, na šta mi je rečeno da to nije moguće“, ističe Lazović.
Ako korisnik od MTS-a dobije negativan odgovor na zahtev za raskid ugovora bez plaćanja penala, zakon je predvideo zaštitu prava tako što ćete podneti primedbu na postupanje tog kablovskog operatera Ratelu i Tržišnoj inspekciji Ministarstva trgovine.
To možete učiniti preporučenim pismom ili na mejl adrese: [email protected] ili preko sajta mtt.gov.rs/#kontakt popunjavanjem kontaktne forme.
Ugovor možete raskinuti uvek, bez ikakvog razloga.
Međutim, raskid ugovora bez plaćanja naknade štete za prevremeni raskid možete izvršiti samo pod određenim uslovima i to u određenim situacijama:
Kada operator nije rešio kvar u predviđenom roku (do 15 dana od prijave kvara),
Kada operator nije odgovorio na Prigovor u predviđenom roku (do 15 dana od podnošenja Prigovora) i
Kada operator jednostrano izvrši izmenu uslova pod kojima pruža usluge na štetu korisnika (npr. promena cene, izmena uslova pružanja usluga, ukidanje TV kanala, uvođenje dodatnih troškova, i bilo kakva druga izmena koja umanjuje vrednost pružanih usluga).
Telekom Srbija ponovo je povećao cene svojih paketa – i to je najveće poskupljenje do sada. Tako na primer, paket (kablovska, internet, fiksna i mobilna telefonija) koji je pre 21. marta koštao 4.599 dinara, za nove korisnike sada će koštati 600 dinara više. Za svega godinu dana Telekom Srbija je četiri puta povećao cene svojih paketa za nove korisnike, pa je sada „Box paket“ koji su korisnici pre godinu dana platili 3.999 dinara, za potencijalne nove klijente skuplji za 1.200 dinara.
Cene su od aprila 2022. menjane četiri puta, da bi najnovije poskupljenje išlo i do 600 dinara, za nove korisnike. Telekom je o ovim izmenama korisnike obavestio novim cenovnikom na web sajtu, bez eksplicitne napomene da se radi o poskupljenju.
BONUS VIDEO: Goran Radosavljević ekonomija javna preduzeća Srbija dugovi deficit finansije tempirana bomba EPS Srbijagas Telekom
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare