Pre dva dana, predsednik Srbije Aleksandar Vučič otvorio je deonicu puta na delu Moravskog koridora od Pojata do Makrešana, koji će povezati Rasinski, Raški i Moravički okrug. Međutim, kako za Nova.rs tvrdi političar i član Stranke slobode i pravde Ivan Mandić, koji je juče zajedno s još 500 automobila ostao "zaglavljen" kod naplatne rampe u mestu Pojate, ovim infrastrukturnim potezom je Pojate odsečeno s mape sveta, kao i izlaz na autoput, a samo zbog toga da bi se saobraćaj obavljao preko koridora, iako je kilometarski duže.
Mandić je zajedno sa porodicom krenuo na odmor na Golubačku tvrđavu, a kako kaže za Nova.rs, već na samom početku se pretvorio u pakao.
„U nedelju smo krenuli na Golubačku tvrđavu. Kada smo stigli do naplatne rampe Pojate, bili smo zatečeni jer je ta rampa za koju znam da postoji otkad sam se rodio, znači četrdeset godina, a sigurno i više, odsečena betonskim zidovima iz pravca Ćićevac-Pojate. Tako da se nas oko 500 automobila odjednom našlo u slepoj ulici“, objašnjava naš sagovornik.
Kako dalje objašnjava, pošto je naplatna rampa ograđena, sad mora da se kruži pet kilometara da bi se stiglo do nje, a za šta je prethodno trebalo da se prođe 500 metara. Takođe, ni pumpa više nema funkciju.
„Ljudi su svraćali na tu pumpu i sipali gorivo, ona i sada radi, ali nema nikakvu upotrebu jer to je slepa ulica. To je taj deo Pojate koji je ceo odsečen. Sad je to samo mogućnost da se ode starim putem za Paraćin. A za autoput, dakle, mora da se skrene kod Ćićevca, da se krene prema Varvarinu i onda na pola puta je isključenje za koridor“.
Dodaje da niko od putnika nije video znak obaveštenja koji je postavljen u centru Ćićevca na semaforu.
„To se onako skromno vidi u centru Ćićevca na tom jednom semaforu koji pokazuje da je autoput levo, da se skreće prema Varvarinu, međutim, to se niti vidi, niti iko zna, niti je neko uočio, niti su neke informacije date o tome“.
Mandić ističe da je svesno napravljen takav scenario da sad svako ko želi da izađe na autoput, a dolazi iz pravca Kruševca, mora da kruži oko 6-7 kilometara da bi došao na istu naplatnu rampu na koju se stizalo za 500 metara od Ćićevca.
„Ulica iz Ćićevca do naplatne rampe u Pojatama je u dužini od oko kilometar i po. Ne izlazi se direktno na autoput, nego su umesto toga oni primorali sve putnike da izađu na Moravski koridor da bi došli do iste naplatne rampe koja je od Pojata sada ograđena betonskim stubovima, ali samo 5 kilometara duže preko koridora“.
Kako objašnjava Mandić, ljudi koji žive u prvoj kući ispred rampe u Pojatama, ne mogu da stignu na rampu za 20 metara kao što su i stizali, nego moraju da idu pet kilometara dalje.
„Ne znam zašto su to uradili, nikakve logike nema. Taj zid koji je postavljen je visine metar i po, fizički su ogradili rampu, napravili su zatvoren prostor, nikakvo obaveštenje za putnike nije bilo“, ističe Mandić.
Dodaje i da mu nije jasno zašto je uopšte otvoren nezavršen koridor jer kako je uočio, četiri trake koje su upravo otvorene, uopšte nisu završene, a između traka i dalje stoje plastični narandžasti čunjevi koji dele trake.
Inače, ispod Mandićevog tvita o ovom nezadovoljstvu prilikom putovanja, ređali su se komentari kako ovako nešto može da bude samo u Srbiji.
„To je tako kad se gradi brzo i nestručno. Važno je bilo samo izgraditi trake puta. O priključnim saobraćajnicama ljudi se nisu bavili. To su stranački kadrovi. Gde je uključenje u Koševima?“, samo su neki od komentara ogorčenih putnika.
BONUS VIDEO: Otvoreno 16,9 km Moravskog koridora
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare