Roditelji dece starosti do 16 godina koju su do 20. septembra uredno prijavljeni za primanje jednokratne novčane pomoći od 10.000 dinara, dobili su novac polovinom septembra. To međutim nije slučaj sa Beograđankom Sarom Konjović, koja se već dva meseca nalazi u začaranom krugu. Ona za Nova.rs navodi da je nakon podnete žalbe, institucije prebacuju s jedne na drugu, a novca i dalje nema.

Svi roditelji – majke, samohrani očevi, hranitelji i staratelji koji su se od 20. avgusta do 20. septembra elektronski prijavili na portalu idp.trezor.gov.rs za jednokrtanu novčanu pomoć od 10.000 dinara za decu do 16 godina, dobili su na svojim računima uplaćen novac.

Iako se uredno prijavila, Beograđanka Sara Konjović nije dobila 10.000 dinara za svoju tek rođenu bebu.

„Porodila sam se 23. avgusta i posle nekoliko dana, prijavila sam se za novčanu pomoć deci. Moja beba je tada imala tek nekoliko dana, ali svakako je imala puno pravo da dobije taj novac kao i sva ostala deca“, priča za naš portal Sara.

PROČITAJTE JOŠ:

Kada je počela isplata novčane pomoći, Sara je nije dobila. Zbunjena, podnela je žalbu, takođe elektronski, kao što se i prijavila.

„Stigla mi je poruka od Uprave za trezor kako moji podaci nisu ispravni i da je to razlog zašto sam odbijena. Ništa mi nije bilo jasno, sve informacije koje sam unela o meni i bebi bile su tačne. A onda mi je sutradan stigla nova poruka u kojoj je pisalo da je došlo do određene greške i da se obratim matičnoj službi u kojoj je dete upisano, te da proverim s njima o čemu se radi“, objašnjava dalje naša sagovornica.

Foto: Screenshot/Uprava za trezor

Beba je, kaže Sara, prijavljena u Opštini Savski venac, te je pozvala matičnu službu. Tek tada je naišla na neprijatno iznenađenje.

„Gospođa s druge strane žice mi je rekla da se njima bukvalno telefon usijao od poziva jer ja nisam jedina porodilja koja nije dobila novčanu pomoć. Rekla mi je da je došlo do neke greške i da nijedna žena koja se porodila u julu i avgustu nije dobila novac, kao i da nemaju pojma zašto smo svi mi dobili poruke s obrazloženjem da se javimo matičnim službama u kojima su prijavljene bebe. Navodno, oni nemaju nikakve veze s tim“, ističe Sara.

Bez odgovora nekoliko nedelja

Posle saznanja da matična služba nema nikakve veze sa prijavom za pomoć, Sara je nekoliko puta kontaktirala Ministarstvo finansija. Na brojeve telefona koji se nalaze na njihovom sajtu, niko se nije javljao.

„Šta mi je drugo preostalo nego da im se obratim i pismenim putem, pa sam poslala mejl na nekoliko adresa, ali je odgovor i na taj način izostao. Tako da sam, kao što vidite, ostala i bez odgovora i bez para, iako je moja beba trebalo da ih dobije“, kaže naša sagovornica.

Inače, Sara nije jedina čije dete je uskraćeno za 10.000 dinara.

Redakcija Nova.rs pisala je o majci Tamari Šelić, čija deca takođe nisu dobila ovu novčanu pomoć.

Ona je, podsetimo, pogrešila prilikom prijavljivanja, a ni uprkos reklamacijama, nije uspela da dobije novac.

Redakcija Nova.rs uputila je mejl Upravi za trezor zbog čega Beograđanka Sara Konjović nije dobila jednokratnu novčanu pomoć ako se već uredno prijavila, ali do objavljivanja ovog teksta nismo dobili odgovor.

BONUS VIDEO: Miša Brkić: Vučić nam deli naše pare i još se time hvali

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare