Beograđani koji su se danas iz starog dela grada uputili na Novi Beograd preko Brankovog mosta putovali su i duže od sat i po vremena. Nepodnošljive gužve stvorile su se mnogo pre mosta - bilo ih je i kod Pravnog fakulteta, ali i u Bulevaru despota Stefana.
Beograđani su danas jedva prelazili Brankov most. Dugačka kolona vozila stvorila se još u Despota Stefana, Bulevaru kralja Aleksandra, preko Trga Nikole Pašića gde su automobili nepomično stajali, a nepodnošljivo je bilo prolaziti kroz Terazijski tunel. Kolone su bile kilometarske.
„Jedva sam prešla preko mosta. Inače do posla putujem 15 do 20 minuta, a sada sam iz Bulevara despota Stefana do Novog Beograda putovala sat i po vremena“, rekla nam je Beograđanka Marija Z.
Šta je razlog ovolikom zastoju mogli smo da naslutimo. Na izlazu sa Brankovog mosta bile su zatvorene dve trake, a da građani uopšte o tome nisu bili obavešteni, pa su redovnom trasom krenuli na posao. U tom delu se inače odvijaju radovi na izgradnji kružnog toka, ali bar tokom ovih letnjih meseci to nije mnogo uticalo na gužve u saobraćaju.
Zatvoren je deo Bulevara Nikole Tesle, kao i delovi Sajmišta, ali i deo Savske ulice. Saobraćaj se otežano kretao i na Gazeli, tako da je prelazak na novobeogradsku stranu i ovom trasom jutros predstavljao pravu noćnu moru.
Dodatni problem bili su manji udesi, koji su dodatno usporili saobraćaj.
Pola sata se prelazilo preko samog mosta, jer su dve trake bile zatvorene pri kraju mosta na novobeogradskoj strani. Dolazak do mosta je bio takođe otežan, zbog radova u ostalim delovima grada.
O radovima na Brankovom mostu i oko njega javnost nije obaveštena saopštenjem, niti se o tome mogu naći informacije na sajtu grada Beograda gde se objavljuju servisne informacije. Tek na sajtu JKP Beograd put u delu koji se odnosi na informacije o redovnom održavanju može se pročitati da se na Brankovom mostu izvodi sanacija kolovoza.
Inače, pre više od mesec dana počeli su radovi na izgradnji kružnog toka kod Brankovog mosta sa novobeogradske strane.
Uz ovaj koji se gradi, veliki kružni tok planiran je i na raskrsnici Bulevara Mihajla Pupina sa Ulicom Milentija Popovića, kao i na ukrštanju Bulevara Nikole Tesle i Ulice Ušće.
Beograđani koji su išli iz centra grada ka Novom Beogradu preko Starog savskog mosta bolje su prošli, jer tu velike gužve nije bilo.
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić najavio je da je rušenje Starog savskog mosta planirano za 1. novembar, kada će saobraćaj biti usmeren na Brankov most.
„Biće gužvi, to je neminovno i zbog toga izvodimo radove, pravimo kružni tok ispred Brankovog mosta, to je sastavni deo od pet kružnih tokova“, rekao je Šapić novinarima.
„Trebalo bi u toku leta da bude zatvoren za automobile, da ostane samo tramvaj da ide preko njega. I tad imamo neke dve i po godine, do kraja 2026. da most bude završen“, rekao je Aleksandar Šapić krajem juna.
Pripremni radovi na uklanjanju Starog savskog mosta uveliko su u toku, prostor oko mosta je ograđen i nije dopušten prilaz u zoni radova. A postoji i plan za proširenje Beograda na vodi, pa je jasno da će Savsko priobalje biti “zatrpano” i ograđeno luksuznim stambeno-poslovnim kompleksima, a saobraćaj otežan.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare