Brzi voz "Soko", koji povezuje Beograd i Novi Sad, već deset dana po promotivnim cenama prevozi putnike između dva najveća grada u zemlji. Interesovanje koje vlada za vožnjom najbržim srpskim vozom ne jenjava, a za kupovinu karte i rezervisanje nekog od retkih preostalih slobodnih termina čeka se oko pola sata.
Ekipa portala Nova.rs obišla je Glavnu železničku stanicu – Prokop, gde se „Soko“ spremao za „poletanje“ ka Novom Sadu.
Već pri silasku u dubine Prokopa, nazire se gužva ispred našeg Sokola, koji izglancan, ponosno, stoji na prvom peronu.
Duge redove ispred vrata voza, koje je stvorio narod željan da vidi o kakvoj se novotariji radi, kontrolišu doterane kondukterke, koje, po stilu oblačenja, više podsećaju na stjuardese.
Nakon probijanja do blagajne, čekaju nas dugački redovi, ovaj put na dva šaltera koji rade. Ispred njih stoji dvadesetak ljudi, koji strpljivo čekaju da pazare svoju kartu. Ipak, mnogi će ostati razočarani.
„Karta je 300 dinara, povratna 600. Nažalost, nema više karata, žao mi je. Možemo jedino da vidimo za neki termin sutra. Da znate da promotivni period traje do kraja aprila“, rekla je blagajnica koja nam je ljubazno objasnila da su sve dnevne karte za put ka Novom Sadu, danas, ali i za vikend, rasprodate.
Ipak, ekipa portala Nova.rs nije ostala praznih ruku. Nakon vožnje koju smo rezervisali za sutra, a o kojoj ćemo vas detaljno izvestiti, ipak smo uspeli da zavirimo u unutrašnjost Sokola i da zabeležimo pristojno uređen, čist i, deluje, udoban enterijer.
Međutim, ako uzmemo u obzir lošu praksu održavanja vozova, ne možemo a da ne osetimo opravdan strah da će naš Soko biti očerupan u skorijem periodu.
BONUS VIDEO: Krenuo SOKO. Brzi voz, pa brzi miting
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare