Foto: Dragan Mujan/Nova.rs

Zbog epidemiološke situacije filijala PIO Fonda za Beograd već deset dana ne prima građane, već ih upućuje na telefonsku i elektronsku komunikaciju. Problem je u tome što, kako kažu građani, na telefonske pozive ne odgovara niko, pa danima pokušavaju da dobiju odgovor na hitne zahteve. Ministar za rad Zoran Đorđević kaže za N1 da ima razumevanja za takvu odluku PIO Fonda, ali i obećava da će biti provere po sisitemu: ko se od zaposlenih ne bude javljao na telefon, biće kažnjen.

Filijala PIO fonda u Nemanjinoj izlepljena je obaveštenjima sa preciznim uputstvima i brojevima fiksnih telefona, ali one koji sede s one strane šaltera ili u nekoj od kancelarija na spratu, lakše je, čini se, dozvati sa ulice, nego pozvati telefonom, piše N1.

„Tri dana zovem da mi se jave. Treba samo nalog za naočare da mi overe, niko se ne javlja, ne podižu slušalicu, a šta rade, ne znam. Zvao sam i jutros – ništa, i došao sam direktno da vidim jel’ rade ili ne rade“, kaže jedan od građana, koji ne uspeva da dođe do nekog od zaposlenih u ovoj instituciji.

Dok građani nervozno tipkaju po telefonu, ruke ministra su mirne. Đorđević kaže da u vezi sa smetnjama na telefonskim vezama nije obavešten, ali da je obavio razgovor sa rukovodstvom PIO Fonda i da ima razumevanja za odluku donetu 8. jula da se u skladu sa merama Kriznog štaba građani ne primaju u beogradsku filijalu.

I dok Đorđević objašnjava da se sa službenicima može komunicirati i elektronskom i običnom poštom, a ne samo telefonom, i dok garantuje da će svaki zahtev biti obrađen u zakonskom roku, mi ipak pitamo: Hoće li ministar reagovati?

„To je procena zdravstvene situacije, ja verujem da su oni odlučili u najboljem interesu naših građana“, naveo je ministar.

N1: A da li vi verujete da telefonom može da funkcioniše ako građani kažu?

Đorđević: Pa pokazali smo u toku vanredno stanja da moženo sve elektronski.

N1: A možete li u ovom trenutku da obećate da ukoliko ne funkcioniše sistem da ćete…

Đorđević: Mora da funkcioniše, danas ću da proverim, što se tiče telefona, moraju ljudi da se jave i predložiću, tražiću od direktora da vrati način provere putem anonimnih poziva, ko se ne javi, biće kažnjen.

Inače, za vreme koje smo proveli u Nemanjinoj ulici primetili smo i službenike koji su izlazili na ulicu u susret zahtevima građanima, verujemo i odgovarali na pozive telefonom.

U vanrednom stanju sve šalterske službe bile su zatvorene, ali sada je vanredna situacija i postavlja se pitanje koliko se ovakvih i sličnih ustanova koje građani svakodnevno posećuju odlučilo da zatvori vrata, da ne kažemo spusti slušalicu.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare