Foto: SBB

Kompanija SBB odgovorila je generalnom direktoru RTS-a Draganu Bujoševiću, koji je nedavno uputio upozorenje SBB-u povodom obaveze operatora elektronske komunikacione mreže za distribuciju medijskih usluga da programe u ponudi pozicionira na način ustanovljen Zakonom o elektronskim medijima koji je stupio na snagu 4. novembra ove godine.

Odgovor prenosimo u celosti. 

Poštovani gospodine Bujoševiću,

Hvala Vam na tome što ste nas javnim dopisom i upozorenjem obavestili o pojedinim odredbama novog Zakona o elektronskim medijima, koje se tiču pozicioniranja TV kanala.

SBB kompanija preko 20 godina posluje u Srbiji poštujući sve zakone i zakonske obaveze, te ne razumemo Vašu zabrinutost tim povodom.

U procesu smo izmene pozicija kanala onako kako to Zakon i nalaže, a zbog velikog broja platformi koje imamo i kompleksnosti same promene pozicija u skladu za tehnologijama svih platformi, potrebno je vreme za usklađivanje uz minimalan uticaj na korisnike.

Istovremeno, koristimo ovu priliku da Vas podsetimo na obaveze koje nosi Zakon o oglašavanju, a koje je RTS prekršio kada je bez opravdanog razloga i bilo kakvog objašnjenja odbio da emituje TV reklamu SBB kompanije i time diskriminisao SBB.

PROČITAJTE JOŠ

Podsetićemo Vas i na to da smo pre skoro dva meseca poslali i dopis, Vama lično i Upravnom odboru RTS-a, u kome smo tražili objašnjenje zašto je naša reklama koja nosi poruku „Kada imaš izbor, biraš SBB” emitovana samo jednom 14. septembra, pa onda stopirana.

Odgovor od Vas gospodine Bujoševiću, kao ni od Upravnog odbora RTS-a, nikada nismo dobili.

Zbog toga Vas i ovim putem podsećamo da i Vi ispoštujete obavezu kao direktor Javnog medijskog servisa svih građana, koji svi mi i finansiramo, da nam odgovorite na dopis bez odlaganja, objasnite zašto ste odbili da emitujete reklamu SBB kompanije i da se potom uskladite sa odredbama Zakona o oglašavanju.

Srdačno,

SBB

****

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare