Deo Batočine od sinoć je bez vode, jer je u blizini novoizgrađenog kružnog toka na auto-putu Kragujevac-Batočina došlo do pucanja vodovodne cevi. Od meštana saznajemo da su se na pristupnoj saobraćajnici izvodili radovi na uređenju trotoara i da je to verovatno uzrok pucanja cevi, dok zvaničnici iz opštine tvrde da je u pitanju havarija zbog dotrajale vodovodne mreže.
Meštani naselja Loznica i Nova Loznica, koja se nalaze sa desne strane auto-puta Kragujevac-Batočina, ostali su bez vode u subotu u večernjim satima. Prema rečima pojedinih građana tog dela Batočine, najverovatniji uzrok pucanja vodovodne cevi su radovi na saobraćajnici koja izlazi na novoizgrađeni kružni tok. Bez vode je ostalo oko hiljadu potrošača tih naselja, a kako smo saznali u kragujevačkom Vodovodu, u toku je sanacija havarije, pa se normalizacija vodosnbdevanja očekuje u toku dana.
Predsednik opštine Batočina Zdravko Mladenović u telefonskom razgovoru za Nova.rs kratko je odgovorio da „izvođenje radova nema nikakve veze sa pucanjem cevi“ te da je u pitanju havarija zbog dotrajale vodovodne mreže.
„Nije to ništa spektakularno, vodovodna mreža je u lošem stanju i to se često dešava. Radovi nisu uzrok pucanja, niti se sada raskopava novi asfalt“, kratko je rekao Mladenović.
U kragujevačkom Vodovodu u čijoj nadležnosti je održavanje vodovodne vreže u Batočini, našem portalu je potvrđeno da je u subotu uveče prijavljena havarija zbog pucanja cevi u neposrednoj blizini kružnog toka i da su njihove ekipe danas na terenu.
Brza saobraćajnica od Kragujevca do Batočine u dužini od 25 kilometara, otvorena je 30. oktobra u prisustvu vršioca dužnosti direktora „Puteva Srbije“ Zorana Drobjaka i predstavnika opštine Batočina. Radovi na izgradnji ove saobraćajnice trajali su punih 16 godina, a prilikom zvaničnog otvaranja za saobraćaj, Zoran Drobnjak je izjavio da je tokom radova bilo mnogo problema baš u vezi sa vodovodom i kanalizacijom, kao i postavljanjem optičkog kabla.
On je tada podsetio i da su izgradnju brze saobraćajnice najviše usporavali problemi u vezi sa eksproprijacijom zemljišta, dodajući da su se radovi zbog toga i odužili. Posle 16 godina izgradnje, saobraćajnica je otvorena u punom profilu sa četiri saobraćajne trake, a Drobnjak je istakao da je centar Šumadije ovom saobraćajnicom dobio brzu i bezbednu vezu sa međunarodnim koridorom 10.
Vrednost radova na saobraćajnici dugoj 25 kilometara od Kragujevca do Batočine, prema rečima vršioca dužnosti direktora „Puteva Srbije“ iznosi oko 5,5 milijardi dinara. Međutim, tada je najavio i da „veza sa koridorom“ još uvek nije završena u potpunosti, te da je u pripremi izrada dokumentacije za proširivanje i izgradnju nove naplatne stanice u Batočini, na kojoj će radovi početi na proleće naredne godine.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar