Kurirska služba Dexpress danas je predstavila novi, moderniji logo pod sloganom “Dostavljeno” i ujedno najavila novu eru u svom poslovanju koju će obeležiti još inovativniji servisi i ekspanzivan rast na svim poljima.
Zvanično najbolja kompanija na polju logistike – Best Logistics Company, na osnovu Hot Spot eCommerce Award 2023, od sada će se služiti novim logotipom koji oslikava strategiju i vrednosti ove kompanije, a koju kupci u Srbiji godinama prepoznaju kao sinonim za brzinu, tačnost i efikasnost.
„Naš novi logotip razumljiv je na svim jezicima bez dodatnih pojašnjenja. Dexpress više ne simbolizuje samo trenutak porudžbine, već je naše obećanje da će ona biti izvršena na željeni način u željeno vreme tako da i kupcima i prodavcima garantuje sigurnost“, rekao je Nikola Riznić, generalni direktor kompanije Dexpress.
„Dexpress je tržišni lider u oblasti isporuke i logistike, a to između ostalog znači, da posebna pažnja mora biti posvećena i dizajnu i komunikaciji brenda.“, zaključio je on.
Dexpress je prvi uveo mrežu paketomata u Srbiji, koja broji preko 180 lokacija i omogućio plaćanje karticama kod kurira.
Daljim razvojem Dexpress korisnici dobili su mogućnost da prate svoju pošiljku u svakom trenutku, putem svog mobilnog telefona. Inovacije su sastavni deo poslovanja kompanije, a samim tim i njihovi partneri svojim krajnjim korisnicima mogu pružiti veću vrednost.
Novi brending kompanije ogledalo je korporativnih vrednosti, tržišnih prednosti i poverenja koje kupci poklanjaju kompaniji koja isporučuje više od 60.000 paketa dnevno, zapošljava više od 1.200 zaposlenih u više od 21 regionalnom centru u Srbiji.
***