Foto:Filip Krainčanić/Nova.rs/EPA/RALF HIRSCHBERGER/EPA-EFE/JAMES ROSS

Jedan od najpopularnijih automobilskih brendova na ovim prostorima, nemački Volkswagen (VW), odlučio je da obustavi proizvodnju modela Passat limuzina za evropsko tržište. Mnogi Srbi navikli su na ovo vozilo koje je prepoznatljivo na ovdašnjim ulicama. Ujedno, to vozilo je prava slika našeg standarda, ekonomskih mogućnosti i srpskog voznog parka.

Ova vest naišla je i na brojne komentare na društvenim mrežama. Jedan korisnik tvitera oslikao je na duhovit način opisao sve muke prosečnog Srbina. Za trenutak u senku pale i kolone ispred kovid ambulanti, kao i muke kroz koje prolazi Đoković.

Ovaj potez, koji je uznemirio mnoge , najavljivan je u poslednje dve godine, a razlozi za takvu odluku su snažnija prodaja Passata karavan i postojanje slično pozicioniranog Arteona, prenosi Biznis.rs.

VW je najavio i kraj Passata u SAD, a tamošnji 2022 Passat Limited Edition označava kraj proizvodnje u Americi. Treba podsetiti da je Passat bio dostupan kao limuzina i karavan od 1973. godine, kada je lansiran originalni model.

Nagađa se da će ovaj potez pripremiti put budućem modelu Aero B. To potpuno električno vozilo je trenutno u razvoju, a inspirisano je dizajnom ID Space Vizzion koncepta iz 2019. Očekuje se da će Aero B stići i kao limuzina i kao karavan.

Aero B je navodno samo radni naziv modela, a VW bi mogao da ga promeni da bi pratio ustaljenu šemu o imenovanju električnih ID vozila. Njegova premijera se očekuje krajem ove ili početkom 2023. godine.

U okviru reorganizacije proizvodnje Volkswagen povlači i veliki monovolumen Sharan, ali i modele iz svog koncerna, Seat Mi i Škodu Citigo.

Audi će prestati da proizvodi sportski kupe TT, koji je dugo bio zaštitni znak kompanije.

Citroen povlači model C1, a Peugeot svoj najmanji auto 108. Mazda će se oprostiti s malim SUV-om CX-3, a njegovu ulogu će preuzeti veći CX-30.

Salone novih automobila ove godine napustiće i Renault Talisman i Ford Mondeo, u varijanti limuzine i karavana. Renault će takođe reći zbogom Scenicu i Espaceu – monovolumeni su odavno izgubili korak sa SUV-ovima i više ne mogu da prate njihove prodajne brojke.

Mercedes je već ukinuo Smart EQ forfour, te Mercedes-AMG GT 63 SE Performance.

Bonus vide: Dr Gojković: Đokovićev dokument o testiranju je validan

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare