Kompanija Kentkart, koja je do sada upravljala naplatom javnog prevoza u Beogradu, saopštila je da oseća moralnu obavezu da pomogne građanima koji na nepersonalizovanim karticama imaju preostali neiskorišćeni novac, ali je u tome - sprečena.
„Apelujemo na građane da se za sva pitanja po osnovu ostvarivanja svojih prava obrate JKP Naplata prevozne usluge Beograd“, poručuju iz Kentkarta.
„Validatori za očitavanje karata za javni-gradski prevoz u Beogradu uklonjeni su bez našeg znanja tokom proteklog vikenda, i to pre isteka ugovorom propisanog otkaznog roka od 30 dana“, navode u ovoj kompaniji, prenosi N1.
Imajući ovo u vidu, kompanija Kentkart kako ističu, nema nadležnost za novi model naplate karata, „o čemu je blagovremeno obavestila javnost i nadležne pravosudne organe“.
„U protekla dva dana masovno nam se obraćaju korisnici koji imaju preostali, neiskorišćeni novac na nepersonalizovanim karticama svih pretplatničkih formata (dnevnim, mesečnim i godišnjim), kao i papirnim dnevnim, trodnevnim i petodnevnim karticama i mi osećamo moralnu obavezu da im pomognemo, ali smo u tome sprečeni“, precizira kompanija.
Kentkart izražava žaljenje „što u celoj situaciji najviše ispaštaju građani Beograda“
„Žao nam je i što je velikom broju korisnika gradskog prevoza zbog jednostranih poteza gradskih vlasti onemogućeno upravljanje svojim novcem predviđenim za potrebe gradskog prevoza. S obzirom na to da su grad Beograd i gradonačelnik preuzeli odgovornost za implementaciju novog sistema naplate karata, onemogućavajući normalnu i postepenu tranziciju, apelujemo na građane da se za sva pitanja po osnovu ostvarivanja svojih prava u okviru sistema naplate javnog prevoza obrate instituciji JKP Naplata prevozne usluge Beograd“, poručuju iz Kentkarta.
***
BONUS VIDEO – 9011 – ovo je broj koji svi Beograđani sada moraju da upamte: Proverili smo kako funkcioniše SMS plaćanje gradskog prevoza
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare