Građani koji su u januaru i februaru raskinuli ugovore sa kablovskim operatorom Supernova, najavljuju tužbe pošto operator pokušava da im naplati ugovorne obaveze kao da je do prekida saradnje došlo krivicom korisnika, a ne zbog nenajavljene izmene u ponudi kablovskih kanala što je i bio razlog da mnogi korisnici odustanu od Supernove.
Građani koji su raskinuli ugovor sa kablovskim operatorom Supernova stigli su veliki računi sa obrazloženjem da posle raskida moraju da izmire ostatak ugovorne obaveze, prenosi N1.
Iako je operator taj koji je izmenio programski šemu i bez najave ukinuo kanale koji su bili deo ponude, Ivanu Bojoviću sa Novog Beograda je stigao račun na više od 26.000 dinara. On je prethodno raskinuo ugovor po svim zakonskim propisima i službebicima Supernove citirao članove Zakona o elektronskim komunikacijama i Zakona o obligacionim odnosima po kojima traži raskid.
Kaže da im je pismeno obrazložio razloge raskida i da je podneo prijavu tržišnoj inspekciji koja je uzela slučaj u razmatranje.
Ovaj programer dodaje da nije pitanje novca ono što mu je važno u ovom slučaju, već kako kaže, da li će se poštovati zakon i da li ćemo biti prvna država.
Udruženje Efektiva koje pomaže potrošačima, pa i onima koji su raskinuki ugovor sa Supernovom, imalo je danas sastanak sa predstavnicima tog brenda upravo o povlačenju računa koje je Supernova slala korisnicima koji su je napustili posle izmene programske šeme.
„Nešto je ponuđeno, da se na neki način izađe korisnicima u susret, mi kažemo da je to poštovanje zakona. U ovom trenutku nismo došli do konačnog dogovora koji bi podrazumevao poštovanje propisa, koje znači da korisnici koji su raskinuli ugovor da im se ne naplaćuju penali“, objašnjava Dejan Gavrilović iz Efektive.
Do izmene programske šeme Supernove – nastale spajanjem Radijus Vektora, Kopernikusa i drugih manjih operatora – došlo je 18. januara pošto je ugovor sa Junajted Medijom istekao, pa su korisnici ostali bez N1, Sportklub kanala, Sinemanije, Granda i drugih iz ponude Junajted medije.