Novi spot Privredne komore Srbije, kojim se promovišu domaći proizvodi u okviru projekta "Čuvarkuća", izazvao je burne reakcije javnosti zbog erotičnih scena i seksualizovanja domaćih proizvoda, a sada se na svom Tviter nalogu oglasio i predsednik PKS Marko Čadež.
Naime, Čadež je govoreći o pomenutom spotu napisao da se zahvaljuje onima koji misle da su pogodili.
„Zahvaljujem onima koji misle da smo pogodili, onima što veruju da smo preterali, promašili na pomoći u privlačenju pažnje na značaj čina kupovine domaćeg. Čuvarkuća je postala viralna. Proizvodi sa žigom rastu do 40%. Najveće hvala AUTORKI I AUTORU ZORANI KOSTIĆ I MIŠI OBRADOVIĆU“, napisao je on, a zatim podelio video spornog spota i napisao:
Kritičare pozivam da se kao reditelji i tekstopisci uključe i daju svoje ideje. Hvala što birate domaće i čuvate Srbiju! https://t.co/bL8vOVPaUx
— Marko Cadez (@cadezmarko) April 22, 2021
„Kritičare pozivam da se kao reditelji i tekstopisci uključe i daju svoje ideje. Hvala što birate domaće i čuvate Srbiju!“
Kritičare pozivam da se kao reditelji i tekstopisci uključe i daju svoje ideje. Hvala što birate domaće i čuvate Srbiju! https://t.co/bL8vOVPaUx
— Marko Cadez (@cadezmarko) April 22, 2021
Podsetimo, kroz spot se smenjuje nekoliko scena koje mogu izazvati seksualne asocijacije. Najpre poljubac dvoje mladih, zatim med koji curi preko usana žene, ali i niz leđa, a zatim i završna scena u kojoj žena koja mazi poljoprivredni mašinu.
Privredna komora Srbije objavila je u februaru da su žig „Čuvarkića“, koji označava kvalitet i domaće poreklo, dobila 64 proizvoda u oblasti hemijske, prehrambene i prerađivačke industrije Srbije, čime je ukupan broj proizvoda sa tom oznakom premašio 500.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare