Kampanja podrške žrtvama seksualnog nasilja “Kad budeš bila spremna” Foto: Promo/DIRECT MEDIA United Solutions

Kampanja podrške žrtvama seksualnog nasilja “Kad budeš bila spremna” koju je osmislio tim iz kreativnog sektora Direct Medije, u saradnji sa Alma Quattro, dobitnik je još jednog priznanja – Disrupt nagrade u kategoriji Influence.

Odgovor zbog čega žrtve ne istupaju ranije sa iskazima o seksualnom zlostavljanju je, prema zvaničnim obrazloženjima terapeuta, vrlo jednostavan – treba im vreme. Da bi žrtve javno progovorile o problemu, moraju da budu spremne, što je glavna poruka ove kampanje.

“Važno je da kao društvo pričamo na ove teme. Kada smo postavljali ciljeve “Kad budeš bila spremna”, želeli smo da on utiče na najširu populaciju i podigne svest o tome da je ovo osetljivo pitanje i da je po pravilu žrtvama seksualnog nasilja uvek potrebno vreme. Rezultati kampanje su bili odlični, a nije izostalo ni prepoznavanje struke – tome u prilog govore brojne osvojene nagrade na festivalima”, izjavio je Stefan Gajić, Creative Lead & Art Director u DIRECT MEDIA United Solutions.
Kampanju Kad budeš bila spremna pogledajte OVDE.

Disrupt priznanje za kampanju Direct Medije “Kad budeš bila spremna” Foto: Promo/DIRECT MEDIA United Solutions

DISRUPT AWARDS je i ove godine okupio rekordan broj vrhunskih radova iz kompanija i agencija koje su se posebno istakle i uspele da svojim aktivnostima privuku pažnju javnosti i povuku društvo napred.

U kategoriji Disrupt inovacije nagrađeni su: Shoppster za projekat TV, Atlantic Grand i Pom Pom za Grand Single Origin, Atlantic Štark i Popular za projekat Ledena Bananica, Kuća Čuvarkuća za Trijumfalni marš, Galenika i Chapter4 za Zdravo dvadesete, M2Communications za Godišnjicu Pokreta nesvrstanih, Mastercard, McCann i Chapter4 za Superhero, Converse i Ovation BBDO za Rečnik nove stvarnosti, Xiaomi Balkans za Pokaži ko te smara za Xiaomi.
Za specijalne nagrade ove godine je bila žestoka konkurencija a prestižnu titulu DISRUPT BRUTAL osvojila je Hemofarm fondacija i agencija New Moment New Ideas Company za projekat Nesalomivi, dok je DISRUPT INFLUENCE ponela Direct Media za projekat Kada budeš bila spremna. Nagrada koja je tek ove godine uvedena DISRUPT INO otišla je u ruke M2Communications za projekat Lightwave Luštica Bay.

“Zadovoljstvo mi je što primećujem da se svake godine pomeraju granice u kreativnosti i inovativnosti firmi koje posluju na našem tržištu. Svi nagrađeni apsolutno zaslužuju ovu titulu i od srca im čestitam”, izjavila je Mila Zavođa, direktorka agencije ADAM studio, koji organizuje ovaj konkurs.

O nagradama je odlučivao stručni žiri, sastavljen od vhunskih profesionalaca iz različitih oblasti, a dodela priznanja organizovana je u Domu Jevrema Grujića.

BONUS VIDEO: Škola u Beogradu zataškava seksualno nasilje_ Više im stalo do ugleda, nego do devojčica_.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar