Foto:Shutterstock/Promo

Već 14 dana meštani dela Zemuna nema nemaju signal fiksne mreže MTS-a. Prema tvrdnjama Davora Lukača, iako su im iz ove kompanije saopštili da se radi o kvaru na podzemnom kablu, problem još uvek nije rešen. Dodatnu komplikaciju predstavlja i to što se MTS-ov korisnički servis teško dobija, a operateri se javljaju tek posle 15 minuta, a nekada ni tada.

„Od 20. juna jedan deo Zemuna nema telefonske linije. Zvati kol centar MTS-a je teško. Ljudi čekaju po 15 minuta i onda odustanu. Saznali smo da je reč o mrežnom kvaru. Kada sam lično otišao u poslovnicu, rekli su mi da je kvar na podzemnom kablu“, priča Lukač.

Prema rečima našeg sagovornika bez fiksnog signala su ostali meštani dela Zemuna poznatijeg kao Gornja varoš.

„Sinoć sam ih ponovo zvao. Smešno je da 14 dana ne mogu popraviti kvar na podzemnom kablu. Direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić ne silazi sa televizije i hvali se kako su najbolja firma. Moje mišljenje je da oni na ovaj način pokušavaju da nas uslove da uzmemo ceo njihov kablovski paket“, kaže Lučić.

Dodaje bi ovakav kvar u normalnim okolnostima trebalo brzo i lako otkloniti.

PROČITAJTE JOŠ

„Ja sam bio ratni izveštač od 1991. do 2000. godine. Hrvatska, Bosna, Kosovo…Pa kada je NATO bombardovao, linije su odmah uspostavljane, e jedino sada kad nema rata, ni ničega, 14 dana vi nemate signal telefona fiksnog“, kaže Lukač.

Lukač dodaje da nemoguće u vreme digitalizacije, u 21. veku neko ne može da otkloni kvar.

„Svaki put kad ih pozovem, oni kažu da će kvar biti otklonjen u najkraćem roku. To je, evo već 14 dana, njihov najkraći mogući rok“, zaključuje Lukač.

Portal Nova.rs uputio je pitanja MTS-u o ovom problemu, ali do objavljivanja teksta nismo dobili odgovor.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare