Od 15. marta kada je u Srbiji proglašeno vanredno stanje beogradski aerodrom beleži pad broja putnika od čak 95 odsto pa je kompanija "Belgrade Airport" prilagodila procese rada i broj angažovanih radnika preko posredničke agencije, navode u toj kompaniji.
To znači, kako navode, da nisu nastavili saradnju sa 136 kolega angažovanih preko posredničke agencije na određeno vreme, prvenstveno na operativnim poslovima direktno povezanim sa obimom avio-saobraćaja, a s obzirom da na beogradskom aerodromu gotovo da nema saobraćaja.
Dodaju da su zajedno sa saradničkom agencijom upoznali zaposlene sa njihovim pravima i da su podržali njihovo učešće u programima agencije koji se odnose na njihovo ponovno angažovanje u najkraćem mogućem roku.
„Zahvalni smo svim našim zaposlenima na trudu i zalaganju da se tokom ovog teškog perioda održi neophodan nivo funkcionisanja aerodroma. Nadamo se da su ove neophodne mere privremenog karaktera i da će u dogledno vreme stvoriti uslovi za povratak u redovniji režim poslovanja, kažu za Tanjug u preduzeću „Beogradski aerodrom“.
Prethodno je sindikat „Sloga“ saopštio da je tokom vanrednog stanja na aerodromu „Nikola Tesla“ otkaze ugovora o radu dobilo više od 200 radnika i zatražio je da rukovodstvo preduzeća „Beogradskog aerodroma“ preispita svoju odluku, kritikujući i ulogu agencija za zapošljavanje i njihovu svrhu.
Iz Beogradskog aerodroma poručuju da su uložili sve napore da zadrže isti broj zaposlenih, uprkos činjenici da prolaze kroz period znatno smanjenih poslovnih aktivnosti.
„Kada je postalo jasno da će negativni uticaj na industriju avio-saobraćaja trajati mesecima, morali smo da donesemo neophodne odluke, kako bismo očuvali održivost kompanije za period oporavka nakon krize i posao za više od 2.000 preostalih ljudi na aerodromu“, objašnjavaju u tom preduzeću.
Podsećaju da zbog pandemije aerodromi širom sveta beleže drastičan pad avio-saobraćaja i prihoda, te navode da je sektor avio-transporta u toj situaciji među najteže pogođenim industrijama, a da će oporavak trajati određeno vreme.
Belgrade Airport je reorganizovao poslovanje na način da se održava samo potreban nivo operativnosti, a to je usmereno prvenstveno na primenu mera i preporuka koje se tiču smanjivanja kontakta između zaposlenih, ali i na prilagođavanje procesa rada i broja zaposlenih trenutnoj situaciji.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar