Telekom Srbija od 1. maja svim korisnicima ukida postojeće pakete usluga, a nove naplaćuje značajno više. Osim toga, korisnicima koji su odlučili da tehniku Telekoma koju koriste u svom stanu premeste na drugu adresu, uvećavaju cenu paketa, pravdajući je upravo promenom lokacije.

Naime, Andrej Lazović doživeo je pravi šok kada je otišao u jednu od MTS poslovnica kako bi kao korisnik prijavio da je promenio adresu svog stanovanja i da želi to da priavi.

Dosadašnju uslugu Box4 plaćao je 5.000 dinara, ali to više neće biti slučaj.

„Mislio sam da je procedura rutinska, ali mi je službenica rekla da će paket drastično poskupeti. Na moje pitanje šta to znači, rekla mi je da se svaka promena u ugovoru kao što je promena adrese ili dodavanje broja telefona beleži i da ćemo umesto 5.000 plaćati 6.100“, navodi Andrej.

Dodaje i je zbunjem jer mu nije precizirano da li će poskupljenje početi odmah ili, kao što je ranije najavljeno od maja.

Osim toga, naš sagovornik ostao je i bez 100 GB interneta koji su bili deo razmene saobraćaja izemđu dva broja koja su bila deo paketa.

„Sada tih 100 GB nemamo, a navodno će nam biti vraćeno kada se ćitava usluga ponovo aktivira na našoj novoj adresi“.

PROČITAJTE JOŠ

Nova adresa na kojoj je Andrej prijavljen, odnosno njegova stambena zgrada – nema uvedenu optiku, pa je jedino moguće rešenje povezivanje bakarnim žicama.

Iako je time kvalitet usluga značajno poljuljan, to nije omelo Telekom da naplati mnogo više.

Posetimo, početkom februara, Telekom Srbija je ukinuo kanal Kitchen i još nekoliko drugih. Zbog toga, korisnici imaju pravo na raskid ugovora i to bez plaćanja penala.

Međutim, Telekom to ne dozvoljava i korisnicima šalje obaveštenje sa navodima koji nisu tačni, objavilo je Udruženje potrošača Efektiva.

BONUS VIDEO: Ponoš: Telekom je novo srce Srbije koje ne pumpa krv i emocije, nego pare

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare