Foto:privatna arhiva

Prevoznik "Terra travel" oglasio se nakon teskta "Drama putnika iz Srbije na putu ka Grčkoj: Minibusu otpali točkovi nasred auto-puta, 5 sati proveli u zaustavnoj traci FOTO, VIDEO", objavljenom na našem portalu.

Njihovo saopštenje prenosimo u celosti.

„Povodom nemilog događaja koji se desio u noći između 14/15.07.2024. u Severnoj Makedoniji, o čemu ste pisali, pišem vam kao suvlasnik i direktor agencije i želim da se najpre izvinim svim putnicima koji su preživeli veliku dozu stresa, koji se desio zbog kvara na vozilu.

Ovakav mehanički defekt na vozilu nismo mogli da predvidimo, i uveravamo vas da on nema nikakve veze sa izborom alternativnog prelaza preko granice. Sva naša vozila su redovno servisirana, održavana i sva prelaze redovne tehničke preglede. To važi za ceo naš vozni park, koji sada broji već više od 70 vozila, a konrektno vozilo marke Mercedes Sprinter je jedno od najboljih i najpouzdanijih. Pomenućemo i to da većinu saobraćaja prema Grčkoj u letnjoj sezoni obavljamo upravo Mercedesovim vozilima zbog njihove pouzdanosti, sigurnosti i udobnosti. Razlog konkretnog kvara ćemo utvrditi u narednim danima u učinićemo sve da se ovakva neprijatna situacija nikad više ne dogodi. Nijedan prevoznik ne može da predvidi ovakav kvar, ali osnovni postulat naše agencije od prvog dana, a postojimo više od 10 godina, je bezbednost putnika.

Da se vratimo na konkretni događaj u Severnoj Makedoniji. Zbog velike frekventnosti saobraćaja prema Grčkoj u toku sezone, agencija je preduzela sve mere da svojim putnicima omogući prevoz do željene destinacije. Zbog toga imamo dežurne mehaničare u okolini Vranja, a bazu zamenskih vozila i vozača, kao i smeštaj za odmor osoblja smo pozicionirali u okolini Soluna, tačnije Pereji (i još jedan stan za odmor u Jerisosu).

PROČITAJTE JOŠ

Kada se desio pomenuti defekt na vozilu, naše dežurne službe su istog momenta obaveštene i najbliža zamenska vozila iz Soluna su krenula u susret kolegama.

Procenili smo da je to najbrži način da preuzmemo putnike zbog toga što su granice između Srbije i Makedonije imale ogromne gužve. Zamenska vozila su se pojavila na preuzimanju za tačno 2 sata i 52 minuta, što potvrđuje i naš GPS sistem praćenja vozila. Tako da informacija da su putnici čekali 5 sati na autoputu nije tačna, mi smo dali sve od sebe da to vreme bude i kraće, ali u tim okolnostima to nije bilo moguće. Podsećamo da je sada pik sezone i da su svi granični prelazi sa ogromnim gužvama.

Još jednom se izvinjavamo putnicima na preživljenom stresu. Sa svima smo u kontaktu, na sreću nema povređenih, a ovih dana ćemo kontaktirati svakog ponaosob da uputimo izvinjenje i u znak kompenzacije da ponudimo vaučere za besplatno buduće putovanje preko naše agencije.

Briga o putnicima jeste i biće osnovni postulat našeg poslovanja“, zaključuje se u saopštenju.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare