"Informacije na kojima se temelji tekst 'A1 obmanjuje potrošače', objavljen na vašem portalu, nisu tačne. Obaveštenje u prilogu teksta nije obaveštenje kompanije A1. Zvanično obaveštenje koje koristimo u komunikaciji sa korisnicima, a koje vam ovom prilikom dostavljamo na uvid, ne sadrži informacije o saradnji sa kompanijom United Media, niti pominje medije u njenom sastavu, kao što ne pominje ni druge medije. U pitanju je zloupotreba kompanijskog logotipa i u skladu sa tim ćemo preduzeti sve neophodne mere", navodi se u saopštenju operatora A1 Srbija.
Kako se navodi u obaveštenju, za koje kompanija A1 navodi da je njihovo zvanično, kompanija A1 Srbija, deo A1 Telekom Austrija Grupe, mobilni i ICT provajder, ubrzava izgradnju vlastite optičke mređe sa ciljem da korisnicima ponudi i fiksne servise i usluge.
„Na ovaj način, korisnici mogu da imaju dodatni izbor za sebe i svoju porodicu budući da je A1 Arbija poznat kao operator sa dobrom ponudom krojenom prema potrebama korisnika i povoljnim cenama.
Tome prethode pripremni radovi na terenu, kao i akvizacija i pribavljanje potrebnih saglasnosti stanovništva povodom dugoročnog projekta izbradnje optičke infrastrukture ka domaćinstvima (tzv. Fiber to the Home).
Ukoliko se dobiju potrebne saglasnosti, radove koji slede čine: dovošenje optike do zgrada, ulazak u zgrade i postavljanje vertikalnih kanalica.
Naš prioritet i obaveza je vraćanje svega u prvobitno, zatečeno stanje, kako bi se uticaj na svakodnevicu stanara učinio što minimalnijim i neprimetnijim“, zaključuje se u saopštenju operatera A1.