"Kako poslovati i zaraditi preko interneta u narednih 10 godina?", tema je održanog panela u okviru EU Business School konferencije, na kojoj je kao najvažnije istaknuta vizija modernog eCommerce poslovanja utemeljena u globalno najaktuelnijem Marketplace modelu, konstantnoj analizi korisničkog iskustva i kontinuiranom radu na njegovom unapređenju.
Na panelu je učestvovala CEO kompanije Shoppster.com Ljiljana Ahmetović, predstavivši prvu i najveću online i TV prodavnicu u Srbiji kao pionira ove industrije koji je, analizom i primenom najboljih svetskih praksi, pokrenuo čitavo tržište u pravcu budućih trendova, uz poseban akcenat na obostrani značaj koji mala privreda ima za eCommerce ekosistem.
„Od samog početka, Shoppster stremi ka velikom ‘marketplace-u’, platformi koja će spojiti ogroman broj prodavaca i kupaca. Prava promena na ovako malom eCommerce tržištu dolazi sa aktiviranjem velikog broja ponuđača, od samih proizvođača do distribucije i prodavaca. Oni koji tu prave istinsku razliku jesu mali proizvođači i trgovci. Sve eComm platforme mogu nuditi iste ili slične brendove i proizvode iza kojih stoje velika imena, ali mali proizvođači su ti koji doprinose atraktivnosti i jedinstvenosti ponude. Mi smo tu da ih adekvatno uvedemo u svet online trgovine i osposobimo da dosegnu najveći mogući broj potencijalnih kupaca, a to radimo iz dana u dan i sa velikim zadovoljstvom“, izjavila je Ahmetović.
Panel je održan u okviru EU Business School konferencije posvećene upravo temama online trgovine, sa fokusom na mlade koji žele da svoj profesionalni život započnu u bilo kom segmentu eCommerce industrije:
„Naše tržište je još uvek mlado, i raspoloživi kadar jednostavno nema dovoljno iskustva. Zato se pokazalo da je najbolje tražiti one kojima je online okruženje u potpunosti prirodno – mlade. U njih bi potom trebalo uložiti puno vremena, izgraditi im veštine, kompetenciju, a tako dobijate strukturu i sistematičnost koju eCommerce traži. Ova industrija želi dinamične, agilne, fleksibilne, energične i proaktivne ljude jer je priroda ovog posla upravo takva, zahteva konstantno praćenje najboljih svetskih praksi, konkurencije, kupaca i njihovog ponašanja, dakle brze reakcije u svakom segmentu poslovanja“, napominje Ahmetović.
U zaključcima panela, Ahmetović je poručila prisutnim studentima i srednjoškolcima da je, između ostalog, vreme jedan od najvažnijih resursa. Ukoliko žele, kako kaže, da se u ovoj i sličnim industrijama pokažu u najboljem svetlu, moraju biti efikasni, organizovani i vešti u planiranju vremena, poštovati sebe, definisati svoje mogućnosti i vrednovati svu podršku koju dobiju iz najbližeg i šireg okruženja.
„Znati proceniti saradnike, nadređene, podređene, razumeti njihove sisteme vrednosti, prepoznati šta je zaista bitno, rešavati zadatke pametno i na svačiju korist, tako se postaje i dobar radnik, i omiljeni kolega,i ozbiljan potencijal za napredovanje“, zaključuje Ahmetović.
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Facebook
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar