Banka Intesa objavila je jutros na svom Tviter nalogu obaveštenje da su otklonjene poteškoće u radu platnih kartica, kao i usluga mobilnog i onlajn bankarstva. Društvene mreže su se sinoć usijale od komentara klijenata ove banke zbog problema koje su imali prilikom upotrebe kartica.
„Nemam pristup plaćanju, nemam pristup podizanju para, nemam pristup onlajn bankarstvu, nemam pristup podršci, nemam pristup praktično ničemu osim vašim večito bagavim i nepodnošljivim servisima i aplikacijama“ napisala je sinoć jedna korisnica Tvitera.
Sve ok, @banca_intesa? Mislim, nemam pristup plaćanju, nemam pristup podizanju para, nemam pristup onlajn bankarstvu, nemam pristup podršci, nemam pristup praktično ničemu osim vašim večito bagavim i nepodnošljivim servisima i aplikacijama?
— Boka K. (@IrisBlacksmith) November 7, 2020
Drugi korisnik prenosi iskustvo da su mu kartice odbijene i da ih bankomati odmah izbacuju.
@banca_intesa
Sta se desava? Zasto sve kartice bivaju odbijene? Bankomati izbacuju kartice odmah? I naravno fenomenala aplikacija ne radi? Get your shit together.— Ivan Jevtić (@Ivan_Jevtic) November 7, 2020
Bilo je i onih koji su sinoć došli u vrlo neprijatnu situaciju da im budu odbijene kartice prilikom plaćanja u prodavnici iako su na računu imali sredstva dovoljna za transakciju.
Postovani @banca_intesa da li postoji problem sa vasim sistemom, ne radi aplikacija, ne radi web a upravo mi je odbijena kartica u radnji iako su raspoloziva sredstva bila vise nego dovoljna za transakciju. Moze li info sta se dogadja i kada ce sistem raditi. Hvala
— Ana Curlic (@jackie__brown) November 7, 2020
Više od dvedeset ovakvih i sličnih objava bilo je sinoć na Tviteru u kojima je označen nalog Banke intesa.
Poštovani, obaveštavamo vas da su otklonjene poteškoce u radu platnih kartica, kao i usluga mobilnog i onlajn bankarstva. Hvala na razumevanju.
— Banca Intesa (@banca_intesa) November 7, 2020
Svima njima sa naloga banke je sinoć najpre odgovoreno da su uočeni problemi i da se rešavaju, da bi jutros korisnici putem objave bili obavešteni da je problem rešen.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare