Wizz Air je uklonio 1,4 miliona sedišta s tržišta u bivšoj Jugoslaviji ove letne sezone prema svom prvobitnom planu, budući da je niskotarifni prevoznik prizemljio 20 odsto svoje flote zbog inspekcije zbog retke anomalije pronađene u metalnom prahu koji se koristi u proizvodnji specifične komponente motora, piše Ex-Yu Aviation News.
Avio kompanija smanjila je broj letova u regionu tokom leta, koje počinje 31. marta i traje do 26. oktobra za 22,3 posto u odnosu na prvotni plan, dok je kapacitet smanjen za 31,5 posto.
Beograd će takođe biti pogođen Wizzovim smanjenjem mreže, pri čemu će zračni prevoznik smanjiti 22,4 odsto kapaciteta u poređenju s prošlim letom i 35 odsto u odnosu na ono što je niskobudžetni prevoznik isprva planirao.
Skoplje, kao Wizz Airova najveća baza u regionu, ovo će leto doživeti smanjenje ukupnog kapaciteta za 25,3 odsto u poređenju s izvornim planom. Rezovi Wizz Aira doveli su do toga da je makedonsko tržište ove godine izgubilo poziciju drugog najbrže rastućeg tržišta u Evropi. Rezova će biti i u Ohridu, koji će izgubiti 48,3 odsto kapaciteta Wizz Aira.
BONUS VIDEO: Od aprila Wizz air ne leti više iz Niša do Beča i Dortmunda