Skup "Adrija Samit" na kojem će se okupiti stučnjaci iz sfere digitalne tehnologije održaće se od 5. do 8. maja u hotelu Kempinski u Istarskoj Savduriji.
Konferencijski deo programa obuhvata: 4 key note speakera, 8 panel diskusija i još 4 termina iznenađenja. Preko 70 učesnika u programu.
Posle dve godine pandemije korone, neverovatno je koliko se sve razvilo na internetu. Spisak je dugačak. Beskontaktno plaćanje, fintech aplikacije, eksplozija kripto valuta, eksplozija dostave hrane i svega, digitalizacija servisa po državama, debirokratizacija, rad van kancelarija, naplata digitalnih sadržaja, video, premnogo. Rat Rusije i Ukrajine je napravio nove izazove. Sve nas je uznemirila mogućnost da se Internet ukine Rusiji, što se na sreću nije desilo. Prekid transakcija novca, rat i opredeljivanje IT kompanija. Sve to biće tema „Adrija Samita“.
Mi moramo biti zdravi.
„Uključivanje malih i srednjih preduzeća u industriju e-trgovine u potpunosti je sinhronizovano sa prisustvom velikih, priznatih kompanija za elektronsko poslovanje. Očekujemo da vidimo raznoliku publiku, uključujući lidere velikih korporacija i preduzetnike, od fintech do alternativnih startapa, kao i investitore, menadžere privatnih kapitalnih fondova i porodične kancelarije zainteresovane za finansiranje inovacija“, kaže Dejan Tešić, jedan od organizatora događaja i dugogodišnji stručnjak u oblasti bankarstva.
Osam panel diskusija započeće temom za menadžere i direktore velikih kompanija prepoznatih u e-biznisu – reč je o projekcijama i prognozama uticaja digitala u ukupnom šeru u ekonomiji.
Globalni trendovi pokazuju da će digitalna trgovina u naredne četiri godine porasti za čak 50%. Koliko brzo možemo da pratimo taj vrtoglavi rast, čućemo od top menadžera iz najvećih kompanija.
Program se nastavlja temama o marketingu i brendingu, kao i uticaju brenda i prepoznatljivosti na uspeh u digital biznisu. Potom biće analizirano i ono što svaki kupac iskusi nakon kupovine putem interneta – dostava. Kako se ona organizuje i koliko to utiče na poverenje kupaca? Da li je opravdano čekati 7 dana na isporuku ili postoje igrači koji razmišljaju na drugi način i planiraju da naprave nešto što je postalo svetski standard, a to je isporuka u 48 sati, ili čak 24 – odgovore imaju učesnici iz najvećih logističkih kompanija na našim prostorima.
Tu su i teme vezane za IT industriju koje potpiru sve ono što se tehnološki dešava. Šta znači cloud? Šta znače remote servisi? Šta radimo sa podacima i kako koristimo anonimne i neanomine podatke kako bi popravili korisničko iskustvo, ali i napravili sebi biznis kao prodavcima?
Finale konferencije rezervisano je za male biznise – kako da uključimo male kompanije i preduzetnike koji žele nešto da pokrenu u pogledu finansiranja inovacija? Kakva je uloga investicionih fondova, venčer kapitala, velikih institucionalnih investitora, banaka i angel investora? Kako da ljudi koji imaju svoju ideju dođu do novca i kako da sutra prodaju svoj biznis – na ta pitanja odgovoriće stučnjaci iz različitih investicionih kompanija.
Na samitu učestvuju i eCommerce Asocijacije iz Slovenije, Hrvatske, Severne Makedonije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Region, prvi put, na jednom mestu.
Očekuje se raznolika publiku, uključujući lidere velikih korporacija i preduzetnike koji predstavljaju svoje kompanije, od fintech do alternativnih start-up-a, kao i investitore, menadžere privatnih kapitalnih fondova i porodične kancelarije zainteresovane za finansiranje i finansiranje industrije inovacija.
Više od 70 učesnika govoriće o navedenim temama. Svakodnevno se ažurira spisak učesnika na stranici ovde.
BONUS VIDEO Eko aplikacija – da se zagađenje bolje vidi?
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: