Velikom broju Beograđana stigli su uvećani julski računi za struju, pa čak i onima koji su u tom periodu bili na odmoru. U EPS-u tvrde da je potrošnja tokom leta porasla za 20 odsto zbog rashlađivanja. Međutim bilo je i onih građana čija je potrošnja bila nula dinara i smatraju da je reč o greški. Udruženje "Efektiva" objavilo je uputstvo za postupanje u takvoj situaciji.
„Građani koji žele da uđu u taj način dokazivanja, a to im je jedini način, oni treba da plate nesporni deo, dakle ako procene da je to 3.000 dinara, a da preostalih tri, četiri, pet, koliko je preko, da ne plate i da obaveste EPS o tome. Dakle, da koriste svoje pravo predviđeno Zakonom o zaštiti potrošača, a onda neka EPS dokazuje da li je taj sporni deo stvarna potrošnja ili je to neka greška“, rekao je Dejan Gavrilović iz Udruženja „Efektiva“, a prenosi RTS.
Da je grešaka bilo, ali ne više nego obično, potvrdili su i u EPS-u.
Od 2.730 prigovora kupaca na očitano stanje u julu, 1.615 bilo je opravdano.
Kako kažu, u odnosu na više od tri miliona potrošača u kategoriji domaćinstva, to je uobičajen broj prigovora. Građani koji sumnjaju u ispravnost računa reklamacije mogu da podnesu mejlom, da pozovu telefonom ili na šalterima ekspozitura, a rok za žalbe, kako kažu u Udruženju „Efektiva“, još traje.
BONUS VIDEO EPS: Vlasnicima splavova isključuju struju