Posle alkoholnih pića, tunjevine, pesto sosa, "pod katanac" je, u jednom lancu marketa u Srbiji, stavljen i puter.
Kako je na svojoj Fejsbuk stranici objavilo Udruženje za zaštitu potrošača Efektiva, u poznatom marketu nekoliko vrsta putera je zaključano, u posebnoj ambalaži. Inače, ovakva pakovanja koriste se kako bi se sprečile potencijalne građe.
Već godinama se alkoholno piće prodaje sa „zujalicama“ koje imaju istu namenu, a odnedavno trgovci koriste se ovakvim sredstvima kako bi „zaštitili“ pojedine prehrambene proizvode.
Pre putera, fotografije na društvenim mrežama pokazivale su i konzerve tunjevine i tegle sa pesto sosom i tube kaladonta, takođe „zaključane“.
Sudeći po komentarima, potrošači su neprijatno iznenađeni ovakvim postupkom trgovca.
„Propast jednog naroda, doći ćemo do toga da će i hleb imati zujalicu“, „Kakvo je to vređanje kupaca“, neki su od komentara, dok pojedini potrošači smatraju da je ovaj potez razumljiv, jer maslac košta i više od 400 dinara, te smatraju da se ovakvi proizvodi već neko vreme kradu.
BONUS VIDEO Da li je tradicionalna „domaća“ hrana postala luksuz
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare