Svetska inovacija u oblasti plasmana televizijskih reklama - platforma VIDA, koju na tržište donosi kompanija United Media, sada je dostupna klijentima u regionu.
Sa dolaskom nove tehnologije po prvi put će sada biti omogućeno da gledaoci vide reklame koje su namenjene njihovoj ciljnoj grupi.
VIDA (Video Dynamic Advertising) je tehnologija za plasiranje usmerenih video oglasa i u praksi omogućava da domaćinstva, dok gledaju isti program, vide različite reklame. Na taj način oglašivači mogu svoje poruke da upute upravo ciljnoj grupi kojoj se obraćaju i na teritoriji na kojoj posluju što prostor televizijskog oglašavanja čini dostupnijim za veliki broj malih i srednjih preduzeća.
Evropska asocijacija televizijskih i radio sales kuća (EGTA) je upravo platformu VIDA izdvojila, zajedno sa britanskim SKY Ad Smart-om i belgijskim SBS Smart Ad-om, kao tri jedina prava addressable advertising-a u Evropi.
„Televizija ostaje i dalje najznačajniji komunikacijski kanal, a sa adresabilnim oglašavanjem spaja i sve prednosti digitalnih medija. Pozivam sve oglašivače da nam se pridruže u stvaranju modernog TV oglašavanja u regionu. Dodatno bih istakla, da su zbog naprednih tehnoloških mogućnosti granularnog plasiranja reklama prvi put oglasne pozicije u ekskluzivnom televizijskom sadržaju dostupne i malim i srednjim biznisima“, rekla je Marija Matić, Head of VIDA.
Na razvoju ove izuzetne inovacije radile su članice United Grupe, prvenstveno kompanija United Cloud a kao partner je učestvovao i FreeWheel, deo Comcast Grupe, lider u ovoj oblasti oglašavanja.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare