Foto: Promo

Brojne kompanije realizuju različite projekte kako bi svojim primerom pokazale značaj održivosti za očuvanje naše planete. Međutim, kompanija Lidl, sa svojim projektom „Dobro se reciklažom vraća“ otišla je korak dalje, i u svojih 5 prodavnica postavila aparate za reciklažu PET i ALU ambalaže od pića kupljenih u Lidlu. Potrošači za svaku recikliranu ambalažu mogu da dobiju vaučer za umanjenje računa u iznosu od 5 dinara ili da isti iznos doniraju fondaciji „Budi human“.

Ekološko-humanitarni projekat „Dobro se reciklažom vraća“ pokrenut je sa ciljem testiranja spremnosti potrošača da učestvuju u ekološkim inicijativama, uz dodatnu vrednost koju daje mogućnost doniranja. Na ovaj način prikupljaju se i relevantni podaci sa tržišta Srbije, budući da je ovaj projekat najpribližniji modelu depozitnog sistema kakav se implementira i u pojedinim zemljama Evrope.

Foto: Promo

U okviru projekta, od prošle godine postavljena su dva aparata za reciklažu – u Novom Sadu i Nišu, a od nedavno su postavljena i dva nova u prodavnicama u Beogradu, na Vidikovcu u ulici Kneza Višeslava 61V i u Borči, na adresi Bratstva i jedinstva 2D.

Kompanija Lidl kroz ovaj projekat ne samo da brine o potrošačima i kućnom budžetu, već ih stimuliše da brinu o životnoj sredini i na taj način kreiraju bolju budućnost za sve nas, a prvi utisci potrošača su vrlo pozitivni.

U pilot fazi u kojoj se projekat trenutno nalazi pokazalo se da primena iskustava i rešenja iz Nemačke i drugih zemalja Evropske unije značajno može ubrzati uvođenje koncepta cirkularne ekonomije na tržište Srbije.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare