Foto:EPA-EFE/FABIO FRUSTACI

Jučerašnji čarter let 9707 iz Antalije za Beograd kasnio je više od šest sati, a putnici su za Nova.rs istakli da su zbog svega što su prošli tog dana istraumirani i izmoreni. Kako objašnjava jedna od putnica ovog leta Marija J. za naš portal, u jednom trenutku čuo se čudan zvuk, zbog čega je nastala panika među ljudima, naročito onima sa malom decom.

Piše: Nikola Savić

„Nas su iz hotela u 12 poterali, a let je trebao da bude u 15:45 po turskom vremenu. U samom startu je bilo najavljeno kašnjenje od sat vremena, a onda smo stigli na aerodrom i shvatili da avion još nije ni poleteo iz Srbije. Nakon toga je to kašnjenje zbog nedolaska aviona bilo produženo na još tri sata. Kada je avion napokon došao, seli smo, vezali se, krenuo je da ide po pisti i da ubrzava… Međutim, kad je došao do one linije poletanja pilot je shvatio da avion ima kvar i da mora da se vrati na aerodrom“, objasnila je Marija i dodala da putnicima niko nije govorio koji je problem u pitanju.

Avion Ersrbija Foto:TANJUG/ AIR SERBIA

Kako ističe naša sagovornica, ubrzo se čuo jak zvuk, nakon čega su putnici počeli da paniče.

„U avionu se čuo neki čudan zvuk i tu su putnici, a većina njih je bilo sa malom decom i to do sedam godina pretežno, krenuli da paniče, pa smo se vratili. Onda su Turci morali da organizuju neku hranu, deca su vrištala i plakala, a avion nikako da se popravi. Kada je avion napokon popravljen, poleteo je po turskom vremenu oko 10 sati. Opet se čuo čudan zvuk i nekako smo sleteli u Beograd oko 11 sati po srpskom vremenu, a trebalo je da sletimo u pet popodne. Za taj zvuk nam je rečeno da je neka pumpa u pitanju i da ne brinemo, mi ne znamo šta je, ali svakako nije bilo prijatno“, opisala je jedna putinica kroz kakvu agoniju je prošla na ovom letu.

Foto: Printscreen Nova/Video

Prema njenim rečima, tu nije bio kraj nevoljama putnika.

„Kada smo došli na aerodrom u Beogradu, gospodin koji radi na usmeravanju pasoške kontrole je sam birao koje dete ima pravo da prođe, a koje nema“, objasnila je ona i dodala da njeno mlađe dete, koje ima samo tri godine, nije bilo kandidat da prođe preko reda, a red je bio veliki, otprilike 200 ljudi.

„Meni je najgori bio taj momenat kada mi stižemo i nosimo malo dete koje plače, a čovek smatra da posle svega toga mi nismo kandidati da brže prođemo, nego smo i tu morali da čekamo“, navela je Marija. , rekla je i dodala da od Er Srbije nikakvo objašnjenje nisu dobili.

Nakon traumatičnog iskustva, naša sagovornicakaže da su od posade dobili obaveštenje da je avion imao problem sa klimom, dok od Srbije nikakvo objašnjenje nisu dobili.

„Ne znam zašto bi problem sa klimom bio razlog da avion ne poleti. Ovo je druga godina zaredom da imamo problem sa Er Srbijom. Prošle godine smo više od osam sati bili na aerodromu zarobljeni, isto na letu za Antaliju“, objasnila je ona.

Naša sagovornica je dodala da je tada zvanično objašnjenje bilo da je pilotu pozlilo pred let, pa niko nije došao od posade, i da je očigledno bilo da Er Srbija nema dovoljno posade za te letove. Tada je let trebalo da bude u šest ujutru, a avion je poleteo u dva popodne.

„Ne postoji nikakva refundacija“

Ona je objasnila da je njenoj porodici i njihovim prijateljima ovo druga godina kako im se dešava katastrofa pri poletanju.

„Ne postoji nikakva refundacija za tih više od šest sati kašnjenja i upropašćen nam je odmor pred sutrašnji radni dan jer su ljudi morali i za posao da se spremaju“, rekla je ona i dodala da se to jednostavno tako završilo bez ikakvog izvinjenja.

„To je za Er Srbiju nešto normalno, a zbog toga mi više Er Srbijom leteti nećemo“, zaključila je ona.

Povodom ovog incidenta, uputili smo pitanja Er Srbiji, ali do objave ovog teksta nismo dobili odgovore.

BONUS VIDEO:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare