Već 20 godina dm posluje u Srbiji i za to vreme ovaj drogerijski lanac postao je sinonim za negu, lepotu, održavanje domaćinstva, proizvode za bebe, čak i za organsku hranu. Brojna priznanja potvrđuju da je dm trendseter na tržištu. Kada jedno mesto kupovine postane toliko deo naše svakodnevice da se za njega vezuju prepoznatljivi izrazi, poput „Imaš sve to u dm-u“ ili „Samo sam ušao u dm po jednu stvar“, onda je to razlog više da analiziramo zašto toliko volimo ove drogerije.
Veliki trgovinski lanci obično imaju svoje robne marke, međutim, dm je na ovom polju napravio veliki iskorak kada se pojavio u Srbiji pre dve decenije. Sve proizvode koji nose oznaku dm uz vrlo pristupačne cene karakteriše i visok kvalitet.
To dokazuje i činjenica da je Balea osvajala prva mesta u istraživanjima omiljenih robnih marki na tržištu i da je Slovenačko udruženje potrošača svojevremeno proglasilo dm marku SUNDANCE izborom broj 1 u kategoriji SPF proizvoda.
Ako ste nekada videli u dm-u kako kupci na telefonu skeniraju proizvode, reč je o tome da mnogi od njih uzimaju upravo proizvode dm marke i neretko proveravaju sastojke na aplikacijama. Rezultat je takav da brojni dm proizvodi ulaze u zelene granice i često imaju bolje ocene od drugih, skupljih proizvoda. Još jedna manje poznata činjenica jeste da proizvode dm marke karakteriše isti kvalitet u svakoj zemlji u kojoj možete ih kupite.
Ipak, najbolja potvrda snage određenog brenda jeste kada on osvoji poverenje brojnih roditelja koji, po nepisanom pravilu, žele najbolje za svoju decu. U dm-u znatan procenat kupaca čine upravo mame i tate koji su svoje poverenje poklonili visokokvalitetnoj marki babylove za negu beba. Proizvode dm marke krase i vrlo pristupačne cene, a sve veći broj kupaca bira pelene upravo iz ove linije. Roditelji su takođe veliki ljubitelji asortimana organske hrane dmBio, koji im je glavna adresa prilikom kreiranja prvih jelovnika za njihove najmlađe.
Pre nego što je na našem tržištu počelo da se glasno govori o ovoj temi, dm je imao široku lepezu „natural“ proizvoda, pre svega sa svojom markom alverde koja je ubrzo postala sinonim za prirodnu kozmetiku. Osim toga, dm je često i adresa za sve one koji žele da zamene konvencionalne proizvode održivijim alternativama, pa zbog toga biraju neke od nature linija dm marki za održavanje domaćinstva i higijenu, kao što su Denkmit nature, Jessa nature i ebelin nature.
Društvene mreže vrve od recenzija viralnih proizvoda iz dm-a koje morate imati u svom domu. Ipak prva dm zvezda o kojoj su se preporuke širile „od usta do usta“ kada se ovaj lanac pojavio kod nas bilo je Denkmit Sredstvo za čišćenje sa sirćetom, koje po tvrdnjama kupaca „uklanja kamenac sa svega“, te je u dm drogerijama ovaj proizvod i danas najprodavaniji u ovom segmentu.
Inače, Denkmit linija je zbog svojih sastojaka, kao i pristupačnih cena, vrlo popularna među kupcima koji tragaju za najefikasnijim rešenjima za održavanje domaćinstva.
Do skoro smo organsku hranu kao pojam vezivali za selo ili pijacu, međutim, dm je i na tom planu napravio revoluciju. Drogerije dm postale su mesto na kom ne kupujete samo šminku ili kozmetiku, već možete obaviti i nabavku prehrambenih namirnica. Tako je ovaj asortiman, s vodećom markom dmBio, postao prava oaza za ljude sa specifičnim prehrambenim navikama i za one koji jednostavno žele zdraviji jelovnik. Lanac dm je stalno širio ovaj asortiman i on sada broji oko 350 dmBio proizvoda.
Jasno je da je uspehu dm lanca presudno doprineo nemački kvalitet u kombinaciji s vrlo pristupačnim cenama proizvoda, koji ujedno privlače pažnju atraktivnim pakovanjima i čine da se dm izdvaja na našem tržištu.
Kada je reč o cenama, u dm-u možete da pronađete određene proizvode dm marke za 99 dinara, kao, na primer, neke od popularnih Balea gelova za tuširanje. Uz to, kompanija je nastavila put koji je ističe među ostalim proizvođačima, te je u trenutku kada je svet bio na ivici inflacije 2022. godine uvela koncept UVEK POVOLJNO.
Najveći drogerijski lanac u Evropi dm drogerie markt ove godine navršava dve decenije poslovanja u Srbiji i moglo bi se reći da je postao brend s kojim smo se saživeli kao potrošači, u čemu najviše i leži tajna uspeha dm-a – u koji „svi odemo po jednu stvar, a izađemo s punim kesama“.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare