Foto: Promo

"Na današnji dan prihod Mercator Grupe u 2020. godini dostigao je 2,170 milijardi evra, što predstavlja rast od 1,6% u odnosu na prethodnu godinu, dok je prihod u maloprodaji porastao za 3,7 odsto", navodi se u saopštenju kompanije.

Epidemija koronavirusa imala je direktan negativan uticaj na pokazatelje od 18,8 miliona evra. Mercator je u 2020. godini
uspešno nastavio napore za razduživanje, i tako smanjio odnos između neto finansijskog duga i normalizovane EBITDA na 5,2 odsto.

„Uprkos izuzetno izazovnim uslovima poslovanja, Mercator Grupa je uspela da postigne niz ključnih strateških ciljeva u 2020. godini. Bez obzira na ograničenja koja je donela epidemija, znatno smo povećali prihod i dodatno smanjili neto finansijski dug koji je za 5,3% niži u odnosu 2019. godine “, naglasio je predsednik Uprave kompanije Tomislav Čizmić.

Foto: Nemanja Maraš/Promo

„Tokom borbe protiv epidemije, Mercator Grupa je osigurala nesmetano snabdevanje stanovništva osnovnim proizvodima, ali istovremeno ostala posvećena rastu prihoda fokusirajući se na obezbeđivanje konkurentnih cena i široke ponude prilagođene željama i potrebama svojih kupaca. Tako možemo tvrditi da su poslovanje i pokazatelji Mercator Grupe u 2020. godini bili uspešni “, dodaje Čizmić.

Poslovna 2020. godina bila je pod snažnim udarom epidemije koronavirusa. Čak i pre objave epidemije, Uprava Mercatora imenovala je kriznu radnu grupu koja je uključivala preko 100 ključnih zaposlenih na svim tržištima poslovanja Grupe.

Foto: Promo

„Od najveće važnosti bilo je da je Grupa Mercator i pre proglašenja epidemije obezbedila dodatne i adekvatne količine posebno neophodnih prehrambenih proizvoda i da je svakodnevno analizirala potrebu za proizvodima koji su imali najveći nivo tražnje kupaca. Od ključne važnosti je bilo da je Mercator razvio i proširio svoju stratešku saradnju sa lokalnim i regionalnim dobavljačima i pre krize. Ovo je još jednom pokazalo veliku konkurentsku prednost za Mercator Grupu“, zaključuje se u saopštenju.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar