Jedan od najuglednijih investitora na beogradskom i regionalnom tržištu nekretnina, kompanija AFI Europe Serbia, kroz novi projekat AFI City Zmaj još jednom potvrđuje da poštuje najviše standarde u izgradnji poslovnih kompleksa, koji mogu odgovoriti na sve potrebe kompanija iz različitih oblasti. Novi poslovni park na lokaciji nekadašnje fabrike Zmaj potvrđuje snagu i ekspertizu kompanije AFI Europe Serbia da oživi zanemarene lokacije i postavi ih na mapu kao nove landmark-ove Beograda, poput stambeno-poslovnog kompleksa Skyline, Busines Garden-a i grada u gradu - Airport City.
Nakon završene prve faze izgradnje, AFI City Zmaj krase dve zgrade A i B, sa po pet spratova u kojima se nalazi više od 27.000 kvadratnih metara funkcionalnog prostora na raspolaganju budućim zakupcima. Poslovni park je jako dobro pozicioniran u delu Beograda koji je direktnim uključenjem idealno spojen sa autoputem, na samo 10 km od aerodroma i samo 9 km od centra grada. Posebna prednost ove lokacije je blizina železničke stanice Zemun koja se nalazi preko puta novog poslovnog parka. Frekvencija regionalnih i lokalnih vozova poput Beovoza omogućava da se na ekonomičan, ekološki prihvatljiviji i brz način uz izbegavanje saobraćajnih gužvi dođe od centra Beograda do AFI City Zmaja za samo 7 minuta.
„Baš kao što je pre petnaestak godina Airport City započeo na zanemarenom mestu na Novom Beogradu, i svojim razvojem doprineo da to postane sinonim za poslovni Beograd, tako očekujemo da će i ova lokacija pokazati svoj puni potencijal u narednim godinama. AFI Europe Serbia je kompanija koja je dokazala da poseduje moć, znanje i internacionalno iskustvo kojima zanemarene lokacije pretvara u centre poslovnih dešavanja“, izjavio je Adir El Al, CEO kompanije AFI Europe Serbia.
Postavljajući korisničko zadovoljstvo na prvo mesto, AFI City Zmaj nudi brojne sadržaje o kojima ste donedavno čitali u life-style poslovnim magazinima. Teretana na otvorenom, punjači za električne automobile i bicikle, kreativni kutak, tabla za šah i više od 400 parking mesta okruženi drvoredima i zelenilom su „life-work balance“ koncept u kome svaki zaposlen može da pronađe nešto što donosi mir, inspiraciju i zadovoljstvo mestom na kom radi.
Uspešan biznis počinje dobrim odlukama, a jedna od njih može biti upravo lokacija. Beograd je dobio AFI City Zmaj koji na krilima uspeha donosi još jedan globalni trend koji će promeniti ustaljena pravila na real estate trzistu u Beogradu.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar