Od početka pandemije, koja je postavila do sada neviđene izazove za brojne kompanije, Mobi Banka je zaposlila 131 ljudi, držeći korak sa više od 100 hiljada novih korisnika.
Rast otvorenih radnih mesta predstavlja skok od 63 odsto u odnosu na prethodnu godinu, a većina novozaposlenih su žene, koje sada čine 71 odsto ukupnog broja zaposlenih.
„Nastavljamo da rastemo uprkos brojnim izazovima i rastućim troškovima softverskih sistema, razvoja novih usluga i tekućih održavanja. Međutim, verujem da Mobi Banka opravdava svoj slogan „nema stajanja’ jer se uskoro približavamo broju od 600 hiljada korisnika“, izjavila je Marija Popović, predsednica Izvršnog odbora Mobi Banke.
Najviše novozaposlenih Mobi Banke nalazi se u sektorima vitalnim za korisničko iskustvo, kao što su podrška korisnicima i razvoj proizvoda, ali značajan deo pojačanja tima dolazi u vidu Mobi Banka savetnika.
„Podstaknuti povoljnim poslovnim okruženjem, stimulativnim regulatornim okvirom Narodne Banke Srbije i njenim paketom mera, pored dodatne digitalizacije, odlučili smo se i za otvaranje novih radnih mesta. Verujemo da je važno pokretanje pozitivne ekonomske spirale. Na ovaj način pomažemo našim korisnicima, ali i našoj zemlji“, rekla je predsednica Banke.
Bankarski savetnici Mobi Banke su finansijski stručnjaci koji su svakodnevno u direktnom kontaktu sa korisnicima širom Srbije, sa ciljem da proizvodi i usluge banke budu dostupne i prilagođene svakome. Mobi Banka trenutno ima 32 bankarska savetnika u 23 gradova, a planira se da ih do kraja 2021. godine bude 50.
„Naši savetnici pružaju pomoć, ali su i svojevrsni digitalni edukatori koji približavaju sve pogodnosti digitalizacije svojim sugrađanima. Zahvaljujući Vladi Srbije, uvereni smo da ćemo vrlo brzo naš rad na digitalizaciji moći da podignemo na još veći nivo.
Mobi Banka je spremna da izdaje parametre za dvofaktorsku autektikaciju (eID) i na taj način pomogne da što veći broj ljudi postanu korisnici e-Uprave ”, objasnio je Aleksandar Bogdanović, direktor prodaje Mobi Banke.
Jedan od stubova Mobi Banke od samog osnivanja je koncept „humanog bankarstva“, koji obuhvata ekološki i društveno savesne prakse, ali i širi koncept bankarstva koje ljudima olakšava, a ne otežava život. Mobi Banka pruža novu viziju bankarstva – bez papira, bez čekanja u redovima i bez gubljenja vremena vraćanjem za „još jedan papir“.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare