Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Kompanija Kentkart saopštila je danas da su korisnicima Masterkard kartice od javnog prevoza sa zakašnjenjem stizala obaveštenja o iznosima koji su im skinuti sa računa zbog ranije realizovanih vožnji i da se to dogodilo zbog zastoja u realizaciji transakcija.

Građanima obično odmah po obavljenoj transakciji putem SMS poruke stigne potvrda o naplaćenom iznosu vožnje, međutim, usled problema sa procesuiranjem transakcija, u prethodna dva dana došlo je do naknadnog izvršenja za karte koje su plaćene u ranijem periodu, navodi se u saopštenju.

„Ovom prilikom želimo da se izvinimo našim sugrađanima i istaknemo da smo sve pojedinačne žalbe proverili. Svaka od transakcija koja je naknadno izvršena je i realna i nismo imali slučaj da je nekome skinut iznos, a da nije koristio uslugu prevoza. Organizovali smo poseban tim kako bismo svaku žalbu rešili u što kraćem roku“, istakli su iz kompanije Kentkart.

Kompanija Kentkart naglašava da stoji na raspolaganju za sve dodatne informacije svim građanima kojima je novac u proteklim danima skinut sa računa sa zakašnjenjem.

BONUS VIDEO – Javni prevoz u Beogradu – pojedina vozila toliko stara da je nemoguće fabrički ugraditi klimu

Pratite nas i na društvenim mrežama:
Facebook
Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar