Foto: Promo

UniCredit Bank Srbija organizuje jedinstveni nagradni konkurs pod nazivom „Srećni Keš kredit UniCredit Banke“, kroz koji se pobednicima pruža mogućnost da banka umesto njih prevremeno otplati keš kredit, u maksimalnom iznosu do 10.000 evra.

Kroz nagradni konkrus koji traje od 22. maja do 14. jula 2023. godine, banka će dodeliti ukupno pet nagrada, za najbolje ideje i predloge projekata koje imaju za cilj poboljšanje kvaliteta života lokalne zajednice. Na taj način, UniCredit Bank postaje prva banka na domaćem tržištu koja nudi mogućnost da pet klijenata potencijalno ne mora da otplati keš kredit.

Autori pet najbojih ideja – pobednici nagradnog konkursa steći će pravo na prevremenu otplatu kredita, u maksimalnom iznosu do 10.000 evra, a visina nagrade zavisi od pojedinačnog stanja duga gotovinskog kredita realizovanog u toku trajanja nagradnog konkursa za svakog od pobednika na dan proglašenja pobednika konkursa.

Rastko Nicić, član Izvršnog odbora i direktor poslovanja sa stanovništvom i malim privrednim društvima u UniCredit Bank Srbija, tim povodom je istakao: “Želeli smo da keš kredit, jedan od tradicionalih bankarskih proizvoda, ispromovišemo na inovativan i poseban način. Kao banka kojoj je osnaživanje zajednice jedan od osnovnih stubova poslovanja, cilj nam je da damo dodatnu vrednost ovoj kampanji i pružimo priliku našim klijentima da predlože ideje za unapređenje uslova svoje lokalne zajednice. Najbolju nagrađenu ideju, po izboru stručne komisije, banka će realizovati.”

Pravo na učešće u nagradnom konkursu imaju svi punoletni građani Srbije koji imaju prebivalište ili boravište u Srbiji, i koji su rezidenti Srbije. Takođe, na dan početka nagradnog konkursa neophodno je da učesnici budu klijenti Banke, ili da tokom trajanja nagradnog konkursa steknu taj status, odnosno da tokom perioda trajanja nagradnog konkursa zaključe i realizuju ugovor o gotovinskom kreditu ili gotovinskom kreditu za refinansiranje sa i bez osiguranja u UniCredit Banci.

U tom smislu, status učesnika u nagradnom konkursu može da ima: svaki novi klijent Banke (zaposleno lice, ili penzioner), koji u toku trajanja nagradnog konkursa u Banci otvori paket račun, zaključi i realizuje ugovor o keš kreditu; svaki postojeći klijent (zaposleno lice, ili penzioner), koji u
Banci ima otvoren paket račun, ali ne i keš kredit u korišćenju u trenutku podnošenja zahteva za novi keš kredit; nema neizmirene dospele obaveze prema Banci u trenutku proglašenja pobednika, pri čemu klijent koji ima kreditnu karticu, stambeni kredit, ili dozvoljeno prekoračenje po tekućem računu, ima pravo učešća u nagradnom konkursu, pod uslovom da tokom trajanja nagradnog konkursa zaključi i realizuje ugovor o keš kreditu.

Dodatno, neophodno je i da u periodu trajanja Nagradnog konkursa pošalje i opiše svoj predlog na temu: „KAKO UNAPREDITI ŽIVOT LOKALNE ZAJEDNICE U KOJOJ ŽIVIM“ isključivo na posebnoj stranici sajta UniCredit Banke.

UniCredit će osim nagrade u vidu prevremene otplate kredita, najbolju ideju realizovati u periodu nakon završetka nagradnog konkursa. Pobednike će utvrditi komisija sastavljena od tri člana, i to dva predstavnika banke i jednog nezavisnog eksternog člana, a po sledećim kriterijumima: konkretan predlog koji se odnosi na unapređenje života u lokalnoj zajednici uz kratko objašnjenje na koji način predložena ideja utiče na poboljšanje života u lokalnoj zajednici i na koga predložena ideja utiče. Pobednici nagradnog konkursa biće proglašeni najkasnije do 31. jula 2023. godine.

Detaljno objašnjena pravila nagradnog konkursa objavljena su na internet stranci UniCredit Banke.

O UniCreditu

UniCredit je panevropska komercijalna banka sa jedinstvenom ponudom usluga u Italiji, Nemačkoj, centralnoj i istočnoj Evropi. Naša svrha je da osnažimo zajednice da napreduju, pružajući najbolje u klasi za sve zainteresovane strane, otključavajući potencijal naših klijenata i naših ljudi širom Evrope.

Opslužujemo više od 15 miliona klijenata širom sveta. Oni su srce svega što radimo na svim našim tržištima.

UniCredit je organizovan kroz četiri ključna regiona i dva centra za razvoj proizvoda, korporativnih i individualnih rešenja. Ovo nam omogućava da budemo bliski našim klijentima i da iskoristimo iskustvo cele Grupe za razvoj i ponudu najboljih proizvoda na svim našim tržištima. Digitalizacija i naša posvećenost principima ESG-a su ključni pokretači naših usluga. Oni nam pomažu da pružimo izvrsnost našim zainteresovanim stranama i kreiramo održivu budućnost za naše klijente, naše zajednice i naše ljude.