Foto: Vesna Lalić/Nova.rs

Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić najavio je da će kompanija od ove godine imati specijalan fond za finansiranje startap projeketa u vrednosti od pet miliona evra i negirao navode da je kompanija prezadužena i da je njene budućnost neizvesna.

„To nije tačno. Svako ko bi realno analizirao naže podatke u poslednje dve godine shvatio bi da smo napravili izuzetan rast broja korisnika u internetu i multimedijima i rast prihoda u ovom segmentu i da smo došli do rekordnih prihoda“, rekao je Lučić za „Politiku“.

Istakao je da je kompanija za protekle godine „u proizvodnji i distribuciji TV sadržaja postala lider“.

„Sve smo to uradili iz investicionih kredita, vodeći računa da nam dug ne predje tri puta EBITDA (dobit pre kamata, poreza i amortizacije), tj. da budemo u telekomunikacionom proseku kao i drugi operatori poput ‘Dojče Telekoma’, ‘Telefonike’, ‘Vodafona'“, rekao je Lučič.

Najavio je da „Telekomu Srbija“ predstoji reorganizacija i modernizacija poslovanja, optimizacija troškova i dalji razvoj digitalnih servisa i sadržaja, naglasivši kako očekuje dobre finansijske rezultate u ovoj godini.

„Dugovi će padati u apsolutnom iznosu, ali i kada poredite odnos sa EBITDA, oni će krajem 2021. biti manji od dva puta EBITDA, te ćemo doći u red najmanje zaduženih telekomunikacionih operatora u Evropi“, rekao je Lučić.

Naveo je da će se nastaviti sa razvojem produkcije i saradnjom sa najeminentnijim svetskim distributerima.

Precizirao je da će „Telekom Srbija“ promovisati svoju produkciju u svetu, kako bi postala sastavni deo televizijske ponude u mnogim zemljama.

Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

„Pozicioniraćemo Telekom Srbija’ kao srpski brend u digitalnim servisima i sadržajima na svetskom tržištu“, istakao je on.

Uveren je da će se, daljim razvojem „Telekoma Srbija“ u regionu i dijaspori, stvoriti kompanija „koja će svojim prihodom i profitabilnošću biti sposobna za dalje širenje u regionu i van njega“.

Prema njegovim rečima, razvojna strategija kompanije biće da korisnicima ponudi veliku korisničku bazu i sadržaje, kao što to rade najuspešnije i najvrednije firme iz ove oblasti na svetu, poput „Amazona“, „Fejsbuka“, „Gugla“.

„Potpuno sam uveren da će ‘Telekom Srbija’ biti jedan od glavnih motora razvoja domaće privrede, jer će posati predvodnik u razvoju digitalnih servisa i softverskih rešenja, koje će biti jedna od glavnih izvoznih grana naše zemlje“, naveo je Lućić za „Politiku“.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare