U cilju zaštite i održivog razvoja planinskih područja, kompanija Lidl Srbija je ovog vikenda sprovela akciju čišćenja Kopaonika, kako bi se sakupio otpad koji ugrožava samu prirodu ove planine i narušava njen izgled. U saradnji sa spasiocima Gorske službe spasavanja očišćeni su urbani centri, kao i delovi oko i ispod žičara, a sakupljeni otpad dalje će procesuirati partner akcije Ekostar Pak, koji je specijalizovan za odlaganje otpada, soapštila je Lidl Srbija.
Tokom ove akcije, koja je održana u subotu 29. avgusta, sakupljeno je 25 džakova, što čini ukupno 45kg otpada. Nakon akcije čišćenja na planini Kopaonik planirano je da se ista nastavi i na drugim planinama, a naredne potencijalne destinacije su Stara planina, Fruška gora i Zlatibor.
„Želimo da doprinesemo zaštiti prirode na taj način što ćemo ovakvim akcijama, ne samo očistiti prirodnu sredinu i planinska područja od otpada, već u saradnji sa našim partnerima GSS-om i Ekostar Pak-om, i dodatno uticati na informisanje i podizanje ekološke svesti građana. Isticanjem odgovornosti svih nas težimo tome da promovišemo zajednički cilj, a to je zaštita životne sredine, pa pozivamo i druge kompanije, volontere i građane da se priključe akcijama čišćenja najposećenijih oblasti u Srbiji“, istakla je Jasmina Šrndić iz sektora za korporativne komunikacije kompanije Lidl Srbija.
Ova akcija je samo jedna u nizu društveno odgovornih inicijativa kompanije za implementaciju strategije „REset Plastic“, čija je važna komponenta, između ostalog, i uklanjanje plastičnog otpada.
Ekološka strategija „REset Plastic“ je usmerena na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike i uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti, poručuju iz Lidl Srbija.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare